Warszawa
Reklama

Kultowy model Fiata odrodził się w Polsce po 50 latach. Nowość jest tania czy droga? [ZDJĘCIA]

22 kwietnia 2016, 11:06
Fiat zaczął przyjmowanie zamówień oraz ogłosił polski cennik najnowszego modelu włoskiej marki - 124 Spider. Nowy samochód, którym producent z Italii wraca do korzeni to efekt umowy podpisanej w 2013 roku przez koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA) i japońską Mazdę. Tym samym inżynierowie z Italii przywracają do żywych styl i cechy, które uczyniły to auto tak słynnym pod koniec lat 60. ubiegłego wieku...
Fiat zaczął przyjmowanie zamówień oraz ogłosił polski cennik najnowszego modelu włoskiej marki - 124 Spider. Nowy samochód, którym producent z Italii wraca do korzeni to efekt umowy podpisanej w 2013 roku przez koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA) i japońską Mazdę. Tym samym inżynierowie z Italii przywracają do żywych styl i cechy, które uczyniły to auto tak słynnym pod koniec lat 60. ubiegłego wieku... / PAP/EPA / Uli Deck
Nowość! Oto legendarny 124 spider odrodził się w Polsce - samochód wraca do korzeni i przywraca do żywych styl i cechy, które uczyniły to auto tak słynnym 50 lat temu. Jak wypada w starciu z japońskim rywalem? Okazuje się, że dilerzy marki Fiat nad Wisłą sprzedali wszystkie egzemplarze - w dodatku bez jazdy próbnej, czy dotykania. W ciemno. Teraz producent zbiera zamówienia na kolejne dostawy. W ciemno. Zobacz ZDJĘCIA.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama