Warszawa
Reklama

Psują się i kapryszą! Zobacz, których aut używanych unikać. NOWY raport na 2014 rok

20 stycznia 2014, 16:50
Jak wynika z nowego raportu TUV średni odsetek 3-letnich aut z poważnymi usterkami wyniósł 9,1 proc. Oznacza to, że statystycznie co 10 trzyletni samochód przyjeżdżający na badanie techniczne w Niemczech boryka się z problemami zagrażającymi bezpieczeństwu ruchu (pośrednio lub bezpośrednio). Dziennik.pl przygotował zestawienie aut zamykających zestawienie TUV 2014 - czyli najbardziej awaryjnych modeli w wieku 3 lat, w kolejności od najmniej do najbardziej awaryjnego. To może być wskazówką dla osób kupujących młode auta używane i tych, którzy szukają nowego auta - jako przestroga przed późniejszymi problemami. Zobacz, na które auta uważać szczególnie…
Jak wynika z nowego raportu TUV średni odsetek 3-letnich aut z poważnymi usterkami wyniósł 9,1 proc. Oznacza to, że statystycznie co 10 trzyletni samochód przyjeżdżający na badanie techniczne w Niemczech boryka się z problemami zagrażającymi bezpieczeństwu ruchu (pośrednio lub bezpośrednio). Dziennik.pl przygotował zestawienie aut zamykających zestawienie TUV 2014 - czyli najbardziej awaryjnych modeli w wieku 3 lat, w kolejności od najmniej do najbardziej awaryjnego. To może być wskazówką dla osób kupujących młode auta używane i tych, którzy szukają nowego auta - jako przestroga przed późniejszymi problemami. Zobacz, na które auta uważać szczególnie… / Chevrolet / Nicos Markompotsaris
Oto najnowsza lista najbardziej awaryjnych samochodów używanych. Żeby nie sparzyć się boleśnie, nie tracić czasu i pieniędzy przez ciągłe naprawy zobacz, których aut najlepiej unikać…

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama