Reklama
Warszawa
Reklama

Zobacz, czy zdasz nowy egzamin na prawo jazdy! Zdobyliśmy pytania i odpowiedzi

18 stycznia 2013, 11:21
Oto zasady przeprowadzania części teoretycznej egzaminu wewnętrznego: Część teoretyczna egzaminu wewnętrznego polega na wskazaniu prawidłowej odpowiedzi na pytania wybierane losowo w czasie rzeczywistym i obejmuje: a) 20 pytań z wiedzy podstawowej, w tym: - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 6 pytań o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego; b) 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy lub pozwolenia, w tym: - 6 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 4 pytania o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 2 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego. Każde pytanie zawiera: a) jedną prawidłową odpowiedź; b) przypisaną liczbę punktów za udzielenie prawidłowej odpowiedzi, o następującej wartości: - 3 punkty - pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 2 punkty - pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 1 punkt - pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego. Udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie polega na: a) wyborze z dwóch zaproponowanych odpowiedzi oznaczonych wyrazami "TAK" albo "NIE" jednej odpowiedzi - dotyczy pytań z wiedzy podstawowej; na przeczytanie treści pytania osoba egzaminowana ma 20 sekund, po czym na udzielenie odpowiedzi ma 15 sekund; b) wyborze z trzech zaproponowanych odpowiedzi oznaczonych literami A, B i C jednej odpowiedzi - dotyczy pytań z wiedzy specjalistycznej; na przeczytanie pytania i udzielenie odpowiedzi osoba egzaminowana ma 50 sekund. Suma punktów możliwych do uzyskania z części teoretycznej egzaminu państwowego wynosi 74. Osoba egzaminowana uzyskuje pozytywny wynik z części teoretycznej egzaminu państwowego w przypadku uzyskania co najmniej 68 punktów. Czas trwania części teoretycznej egzaminu państwowego wynosi 25 minut.
Oto zasady przeprowadzania części teoretycznej egzaminu wewnętrznego: Część teoretyczna egzaminu wewnętrznego polega na wskazaniu prawidłowej odpowiedzi na pytania wybierane losowo w czasie rzeczywistym i obejmuje: a) 20 pytań z wiedzy podstawowej, w tym: - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 6 pytań o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego; b) 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy lub pozwolenia, w tym: - 6 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 4 pytania o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 2 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego. Każde pytanie zawiera: a) jedną prawidłową odpowiedź; b) przypisaną liczbę punktów za udzielenie prawidłowej odpowiedzi, o następującej wartości: - 3 punkty - pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 2 punkty - pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 1 punkt - pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego. Udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie polega na: a) wyborze z dwóch zaproponowanych odpowiedzi oznaczonych wyrazami "TAK" albo "NIE" jednej odpowiedzi - dotyczy pytań z wiedzy podstawowej; na przeczytanie treści pytania osoba egzaminowana ma 20 sekund, po czym na udzielenie odpowiedzi ma 15 sekund; b) wyborze z trzech zaproponowanych odpowiedzi oznaczonych literami A, B i C jednej odpowiedzi - dotyczy pytań z wiedzy specjalistycznej; na przeczytanie pytania i udzielenie odpowiedzi osoba egzaminowana ma 50 sekund. Suma punktów możliwych do uzyskania z części teoretycznej egzaminu państwowego wynosi 74. Osoba egzaminowana uzyskuje pozytywny wynik z części teoretycznej egzaminu państwowego w przypadku uzyskania co najmniej 68 punktów. Czas trwania części teoretycznej egzaminu państwowego wynosi 25 minut. / LIWONA/www.liwona.pl / Daimler AG - Global Communicatio
Od 19 stycznia zaczną obowiązywać nowe zasady egzaminowania na kierowców z teorii. Nowe zasady to nowe testy, które ministerstwo transportu trzyma w tajemnicy. Dziennik.pl zdobył przykładowy test egzaminacyjny. Myślisz, że zdasz za pierwszym razem? Przekonaj się na własnej skórze - odpowiedzi znajdziesz na końcu. Czas - START!

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
egzamin pytania prawo jazdy test

Powiązane

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(67)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • piter
    2015-07-12 09:08:05
    wszystko robić żeby tylko polaków zgnębić to jest nasz kochany kraj polska
    1
  • ktoścos
    2014-03-17 09:13:35
    Zdawalność jest tak mała bo większości brakuje zwykle jednego czy dwóch punktów. Po prostu trzeba liczyć na szczęście, że nie trafi nam się pytanie takie na które nawet wykładowcy nie znają odpowiedzi (a są takie). Te osoby, które zdawały na starych przepisach lepiej niech się nie wypowiadają bo nigdy nie będą w naszej sytuacji. Ja zdałam na nowych przepisach za pierwszym razem, ale wiem, że dlatego bo nie trafiły mi się te durne pytania. Większość tych co nie zdaje doskonale zna przepisy tylko trafi im się pytanie z kosmosu i jest po egzaminie. Zwykle właśnie przez takie pytanie oblewa się cały egzamin, ale na to już nie mamy wpływu.
    0
  • nii
    2016-03-31 11:14:46
    panie chamstwo w państwie!
    0
  • S.E.B.
    2016-03-15 18:00:33
    Ośrodki egzaminacyjne to złoty interes,każdy (PONURY PAN) egzaminator ma już chyba mercedesa!
    1
  • ENDRIU
    2014-12-17 15:21:58
    Tak może być tylko w Polsce absurd goni absurd
    1
  • szofer starej daty
    2015-08-01 15:03:38
    chodzi po prostu o łupienie kasy im więcej powtórek tym więcej kasy, i łoto chodzi łoto chodzi !!!
    0
  • ....
    2015-08-25 15:46:44
    Żeby zostać instruktorem trzeba mieć minimum 3 lata prawo jazdy i ukończyć kurs na instruktora, więc zamiast pisać głupoty to radzę poczytać zanim zacznie się pisać coś na temat o którym się nic nie wie. Czytanie nie boli !
    2
  • Acb
    2014-03-27 18:44:31
    Ale głupie nie które pytania:
    21. Jeśli nie ma zabitych ANI rannych, to dlaczego jest to wypadek, a nie kolizja? Jeśli nie ma zabitych LUB rannych, to znaczy, że są zabici i nie ma rannych, albo nie ma zabitych i są ranni, albo jest to kolizja.
    24. Wydaje mi się, że jestem 20 m od poprzedzającego pojazdu, ale gdybym jechał na slickach, to wydawałoby mi się, że jestem 5 m od niego, a na kolcowanych oponach to pewnie byłoby już ze 100 m. Bardzo sensowne odpowiedzi zaproponowali. Zasadniczy wpływ na ocenę odległości ma mój wzrok i to, czy ma włączone światła - pojazd bez świateł wydaje się byś dalej.
    0
  • aaaaa
    2013-02-28 16:18:45
    te testy są do d ... cięzko jest je zdac niech usiadą egzaminatorzy i zobaczymy czy zdadza wiem coś o tym bo kolezanka podchodzi juz 4 raz do nich i brakuje zawsze 1 punkta i *** wie jak zdac :):)
    0
  • kiz
    2016-02-26 15:22:05
    tak tez miałam dziś egzamin i zbrakło mi punkt do 68 punktów zenada
    0
  • za 2 tygodnie egzamin
    2013-02-12 17:00:21
    Znak zakazu skrętu obowiązuje tylko na najbliższym skrzyżowaniu, nie od znaku.
    0
  • mietg
    2013-01-19 08:35:36
    To swiadczy o przyjaznym panstwie.
    0
  • patriotUS
    2013-01-19 05:11:40
    Polacy lubia sobie kopmplikowac zycie jak cholera.Spojrzcie na przepisy i znaki drogowe w USA,nie ma tych idiotyzmow i tysiaca niepotrzebnych,znakow a wszyscy jezdza, a znaki sa czytelne i zrozumiale.Polsko ucz sie od madrzejszych !!!
    0
  • Obserwator patologii
    2013-01-20 08:26:10
    Wszystkie takie zmiany to kasa dla tych co to wymyślili i oto chodzi .
    0
  • Gość
    2013-01-20 13:10:14
    Debilne Państwo-strach w nim żyć
    0
  • jazu
    2013-01-17 13:41:22
    "Zdobyliśmy pytania i odpowiedzi" i po co ten glosny tytul?

    Nic nie macie pisarczyczy - test przykladowy tym rozni sie od rzeczywistego jak wino od winiaka albo kon od koniaka.
    0
  • kierowca
    2013-01-17 14:36:19
    Str 2/11 zad 4 -To jest ewidentnie pytanie na oblanie zdającego. Jaki manewr ma na myśli cwaniaczek układający zadanie? Jadę już pasem przeznaczonym do skrętu w prawo i nie przewiduję żadnych manewrów. a bezpieczny odstęp trzeba zachowywać zawsze. No , ale liczy się kasa za poprawki.(ciekawe ile dostał za układanie takich pytań)
    0
  • bit
    2013-01-17 16:24:24
    Jak można dać pewną odpowiedż , gdy przynajmniej na dwóch zdjęciach brak jest wszystkich informacji do pełnej oceny sytuacji na drodze ?. Ponadto skomplikowana redakcja niektórych pytań nie daje czasu do ich analizy i skłania raczej do zabawy w totolotka
    Pamiętam jeszcze czasy, kiedy oblewało się na pytaniu, co zrobisz, jak razem z wodą wpadnie ci żaba do chłodnicy. Niestety, wydaje mi się, że w tych testach jest trochę takich żab.
    0
  • Marek
    2013-01-17 17:26:56
    Od kiedy można wyprzedzać na przejściu dla pieszych ? str 3/11 zad 5
    0
  • Wrocławianka.
    2013-01-19 11:22:20
    Ja również zrobiłam kurs w strych zasadach - to skandal,że karzą nam zdawać na nowych warunkach - ani materiałów ani bezpłatnego dostępu do nich,a przecież za kurs zapłąciłam i za jedne materiały już też... To chore,że nie ma okresu przejściowego.
    0
  • Długi
    2013-01-17 19:14:46
    Zadanie 16 ma błędną odpowiedź
    ''Czy zakaz wyrażony tym znakiem obowiązuje od miejsca ustawienia do najbliższego skrzyżowania? ''
    Widać tutaj znak zakazu skrętu w prawo. Według klucza odpowiedź brzmi NIE.

    A mimo to :Dokąd obowiązuje znak zakazu?
    ''Najczęściej do najbliższego skrzyżowania, chyba, że wcześniej został odwołany innym znakiem, np. znakiem zakazującym przekraczania innej prędkości, albo znakiem B-42, czyli koniec znaków, lub tabliczką /strzałka w dół/ co oznacza odwołanie zakazu postoju, lub zatrzymania. Skrzyżowanie powoduje odwołanie znaków zakazu dotyczących: zawracania, wyprzedzania, używania sygnałów dźwiękowych, postoju i zatrzymania i ograniczeń prędkości. Są jednak wyjątki w tej regule. Jest nim znak strefa ograniczonej prędkości, lub strefa ograniczonego postoju. Tam znaki obowiązują aż do odwołania, czyli w całej strefie. Skrzyżowania nie mają na nie wpływu, czyli je nie odwołują. Dopiero znak adekwatny, czyli „koniec strefy...” Oznacza odwołanie wcześniejszego zakazu.

    Czasem można napotkać tabliczki wskazujące długość odcinka jezdni, na którym określony znakiem zakaz obowiązuje, /np.1 km/. Oznacza to, że zakazu nie odwołują kolejne skrzyżowania i obowiązuje na odcinku 1 km.''
    0
  • ala
    2013-01-17 21:40:01
    uczylam sie starych zasad a musze zdawac na nowych paranoja-polska rzeczywistosc psia mac
    0
  • tax
    2013-01-17 20:55:56
    Testy zmuszają do myślenia. Nie wiem czy o tego typu myślenie chodziło"tfurcom". Część pytań dla filozofów a część dla fizjologów.
    0
  • ala
    2013-01-17 21:54:57
    no gdzie ten moj komentarz?
    0
  • Pocałujcie mnie w ( ! )
    2013-01-17 23:42:38
    Str 2/11 zad 4 - proszę mi wyjaśnić, który z CZTERECH pasów jest środkowy...
    0
  • Piki
    2013-01-18 13:09:43
    Trzeba jeszcze młodych nauczyć posługiwania się zegarem ze wskazówkami. Korzystają z czasu podanego w telefonie komórkowym, a tam nie ma wskazówek.
    0
  • Instruktor A
    2013-01-18 18:38:47
    fakt, 2/11 jest ewidentym babolem na oblewanie nowych kandydatow na kierowcow. Jestem intruktorem nauki jazdy i mam uprawnienia na prawie wszystkie kat ale to pytanie i mnie zaskoczylo. A jesli chodzi o pytanie Marka na 5/11 to mozna wyprzedzac na skrzyzowaniach wlasnie w takim przypadku:) nawet na przejsciach dla pieszych mozna wyprzedzac o ile ruch jest kierowany:) pozdro
    0
  • prymurka
    2013-01-26 13:46:02
    Z czego się cieszyć. Ten nowy program to kolejny bubel na siłę forsowany i wprowadzany. Ma na celu ograniczenie ilości kierowców i zwiększenie budżetu. Tylko nikt się na tym nie zastanawia co będzie z 10 lat. Kto będzie jeździł autobusami, ciężarówkami. Ile osób nie będzie miało możliwości podjęcia pracy.
    0
  • ice
    2013-01-19 22:04:00
    Te pytanie się nie czymią ani dupy ani kupy ten co to pisał to dopiero baran sam by tego idiota nie zdał wyszyskto tylko dla kasy nasz rząd chce na tym sporo zarobić
    0
  • Bez prawie
    2013-01-20 11:00:24
    Mam pomysł jeżeli oni cos takiego wymyslili to moze kogos bysmy sprawdzili z rzadu czy potrafi zdawac egzaminy teoretyczne,podejrzewam ze 80 procet głopkow by nie zdało bo to by było dla nich za trudne.
    0
  • Marta
    2013-01-20 12:12:11
    A ja uważam, ze w koncu ktoś zrobil z tym porządek. Nauczyć się na pamięc kilkuset pytań ktore tak naparawde wystarczy raz przerobic i sie pamieta nie jest wielka filozofią. A te wszystkie negatywne komentarze sa wynikiem lenistwa bo zdanie nowego egzaminu w koncu przyniosie jakąś trudność i mam nadzieję, że choć w małym stopniu zmniejszy to liczbę bezmózgich kierowców na ulciach! Poza tym pytania te nie sa wcale takie trudne.
    0
  • DIABEŁ
    2013-01-20 22:59:36
    Marta ty ale głupia jesteś nie widzisz że te debile kase na nas robią widać że ślepa kura jesteś.Albo jesteś naprawde głupia albo z rządu tak jak ta reszta DEBILI !!!
    0
  • hassan
    2013-01-21 10:55:24
    Pytania są tendencyjne: który z czterech pasów jest środkowy, wyprzedzanie czy omijanie na pasach jest dozwolone a ruch nie jest regulowany światłami itd. Niełatwo będzie w takiej atmosferze o prawko.
    0
  • Michal
    2013-01-21 16:13:57
    materiały sa ogolnodostepne od prywatnych firm, cala nauka na wlasna reke rowniez. Testy sa zdecydowanie prostsze i bardziej intuicyjne, jezeli ktos zna przepisy, a nie uczy sie zestawow na pamiec. Na kursie po nowym roku mialem nowy testy i sa naprawde banalne. Sa puszczane filmy, po ktorych decydujemy czy mozna jakis manewr wykonac czy tez nie. Uczyc sie przepisow, uwazac na jazdach, a egzamin teoretyczny bedzie czysta formalnoscia.
    0
  • ROMAN
    2013-01-22 03:15:38
    w USA MAMY NA EGZAMINIE 18 ZNAKOW Z 42 PYTAN 23 DO ODPOWIEDZI.
    0
  • Maja
    2013-01-22 08:52:43
    Teorie co prawda miałam w październiku ale powiem wam, że własnie rozwiązałam ten test nie przygotowując się wcześniej do niego i nie uwieżycie wszytskie odpowiedzi poprawne ale nie powiem w niektórych strzelałam bo cieżko było cokolwiek wywnioskować z nieczytelnych obrazków ale nie jest tak zle. Pozdrawiam wszystkich co mają to przed sobą!
    0
  • agusiak
    2013-01-22 10:29:02
    Racja dlaczego osoby ktore uczyly sie na prawo jazdy na starych zasadach maja teraz zdawac na nowych? wg mnie to jest tylko wykorzystywanie i zabieranie kasy;/ a ludzie sie musza meczyc...ci co sie uczyli na starych zasdach powinni zdawac testy na starych dopoki nie beda mieli egzmainu pozytywnego a ci co zapisywali sie na egzaminy np w grudniu to pozinni na nowych.Ja sie zapisywalam na egzamin w grudniu przed swietami a dostalam termin na luty a juz moglam awno zdac na starych...a dostalam glupi termin:/ pewnie dla swoich znajomych dali lepsze terminy a dla reszty to zapisywali na nowe:? paranoja ...
    0
  • halogen
    2013-01-22 12:50:42
    Popieram CAŁKOWICIE MARTE. a może jeszcze zmiany /mam na myśli wiek i predyspozycje/ w naborze na tzw, instruktorów jazdy jak 19 latek może uczyć 18 latka jezdzić samochodem, a w miedzy czasie wysyłać SMS i słychać muzyki
    0
  • Krzyś
    2013-01-22 14:29:18
    Brak bezsensownych pytań jakie były , teraz są pytania z drogi i obsługi pojazdu ,dla tych co znają zasady ruchu drogowego to łatwe a ci co się uczyli na pamięć to mają problem . Będzie więcej znających przepisy i myślących kierowców , BRAWO ! Kierowca zawodowy.
    0
  • dd
    2013-01-22 15:46:53
    ~Marta
    Masz już prawo jazdy że tak piszesz?

    Nie wiem czy wiesz ale tylko kilkanaście procent zdało nowy test, a to chyba nie świadczy o niczyim lenistwie.
    0
  • aDAM
    2013-01-22 15:49:05
    Strasznie banalny ten test - czy naprawde te pytania sa tak banalne czy to jakas prowokacja ?
    0
  • Miliana
    2013-01-22 15:59:21
    Zrobiłam sobie ten teścik, fakt trochę długo z tym schodzi, ale nie rozumiem skąd wyszły te bzdury na temat jego nadmiernej trudności. Rozwiązanie go jest banalniejsze niż te poprzednie bo nie dość, że tu są jednokrotne odpowedzi, to jeszcze pytania z filmikamii, które przedstawiają sytuacje opisane w pytaniu, gdzie na końcu każdy znak, którego pytanie dotyczy zostaje wyróżniony i co trudnego w odpowiediz TAK/NIE??? Wcześniej było gorzej- kilka możliwości i mnóstwo bezużytecznego czasu, którego chyba nikt nigdy nie wykorzystał w pełni. Te testy pozwalają wykazać się myśleniem i znajjomoścą przpeisów, a nie setką pytań wykutych na pamięć z książeczki, gdzie na dobrą sprawę większość nawte nie znała odpowiedzi, tylko wiedziałą, które są właściwe (A,B,C)
    0
  • lyki
    2013-01-22 19:55:11
    te testy to banał , miałem wrażenie że niektóre pytania są dla inteligentych inaczej , ludzie poprostu nie przyzwyczaili sie do nowej formuły testu a ci co mówią że testy są trudne poprostu nie znają kodeksu drogowego a stare testy wykuli na blachę , teraz trzeba umieć znaleść w sytuacji i zwyczajne odpowiedzieć na pytanie -BANAŁ -PROŚCIZNA.
    0
  • mkmk
    2013-01-23 00:26:56
    to chyba jakieś żarty.. wystarczy użyć trochę mózgu i się zda bez problemu,,, ludzie juz tak nie panikujcie, bo w zupelnosci nie ma o co..
    0
  • hmm
    2013-01-23 01:34:41
    Ten test wydaje sie w miare latwy - poziom trudnosi chyba jest nawet nizszy niz w poprzednim systemie (brak wielokrotnego wyboru).
    0
  • Zaskoczony
    2013-01-23 12:48:19
    Zaskoczyła mnie odpowiedź na pytanie 5: czy to oznacza, że można wyprzedzać pojazdy przed i na przejściu dla pieszych ?
    0
  • BARTEK
    2013-01-24 13:39:57
    JAK DLA MNIE PYTANIA SĄ TAK SKONSTRUOWANE JAKBYM BYŁ JUŻ KIEROWCĄ OD CO NAJMNIEJ ROKU. I CZY TO BĘDZIE 500/1000 LUB NAWET 3000 TYSIĄCE PYTAŃ KAŻDY JEST WSTANIE NAUCZYĆ SIĘ TEGO JEŚLI PYTANIA BĘDĄ OGÓLNIE DOSTĘPNE. A WORD I PAŃSTWO NIE UDOSTĘPNIA BO CHCE JAK NAJSZYBCIEJ I NAJŁATWIEJ ZAŁATAĆ DZIURĘ BUDŻETOWĄ !!!
    0
  • Babcia
    2013-01-24 22:30:59
    Dałam radę ,plama tylko na poziomie płynu hamulcowego i rowkach w oponach.A prawo jazdy robiłam 40 lat temu.No właśnie.Łatwe dla tych co jeżdżą od zawsze.Gdybym zdawała jako zielona i zestresowana byłoby żle.
    0
  • Babcia
    2013-01-24 22:38:36
    DO Marka-jeśli nie ma nikogo to po prostu jedziesz,a ten z lewej skręca sobie w lewo.
    0
  • łowca głow
    2013-01-25 08:31:59
    5 pytanie to patologia mogę wyprzedzać przed przejściem zbliżając się do skrzyżowania z pierwszeństwem przejazdu, śmiechu warte, albo pytanie nr 29 co obchodzi kierującego jaka jest dopuszczalna grubość bieżnika i czym niby ja mam ją zmierzyć, przecież raz do roku samochód poddawany jest przeglądowi technicznemu SO powinna takie życzy sprawdzać i informować kierującego który do niej przyjeżdża. Kolejne debilne pytanie z debilną odpowiedzią to nr 20 - ofiarę należy ułożyć na jakiej powierzchni jak nie płaskiej wypukłej czy wklęsłej, najważniejsze aby ułożyć w pozycji bocznej ustalonej ale na powierzchni płaskiej, każde nosze ratunkowe w karetkach pogotowia są powierzchniami płaskimi i takimi pytaniami robi się ludziom sieczkę w mózgu.
    0
  • goj
    2013-01-26 22:33:51
    nie sątrudne
    0
  • kierowca z 4letnim stażem
    2013-01-27 13:50:15
    pytania są beznadziejnie proste, jednak na 3 nie odpowiedziałem poprawnie. 66/74
    0
  • StJ
    2013-01-27 14:08:02
    Odwieczna POlska głuPOta!! Najważniejsze w ruchu drogowym są CZTERYmanewry: 1 skręt w lewo, 2 wyprzedzanie, 3 zmiana pasa ruchu, 4 włączanie się do ruchu i one powiny być WYTRENOWANE do odruchów warunkowych!! Te "nowości"wprowadzane przez PO to pic na wodę!! POtrzebne są PO to, żeby DRENOWAĆ kieszenie kierowców!!
    0
  • kierowca od 20 lat
    2013-01-29 16:40:43
    Pytania są tożsame z testami w poprzednim systemie zdawania, tyle tylko,że jest "tak" "nie". Ale tak samo debilnie niektóre sformułowane, człowiek wie, ale forma pytania jest tak skonstruowana,że robi z człowieka barana.
    0
  • Anonim
    2013-01-29 21:52:04
    Ja uważam że te pytania nie są dopracowane. I zgadzam sie z tym że chcą załatać dziurę budżetową bo to jest skandal żeby taka mała była zdawalność
    0
  • do:~StJ
    2013-02-02 22:02:09
    Facet, na Boga, zostajn w kraju!
    Nie wyjezdzaj za granice, bo tam takich idiotow, jakim ty jestes KASUJA!
    0
  • hm
    2013-02-03 11:34:17
    Ludzie!!! Czytajcie ze zrozumieniem! Nie są to identyczne pytania egzaminu, tylko testowe. Poza tym w Polsce i tak łatwo było zdać egzamin, jak ktoś naprawdę się przyłożył do nauki. Ale u nas większość kandydatów myśli, że po 30 godzinach jazdy wszystko umieją i są najmądrzejsi. Mieszkam niedaleko ośrodka egzaminacyjnego i widzę bardzo często, jak przejeżdżają na czerwonym świetle. I pózniej płacz że egzamin oblany.
    0
  • power
    2013-01-31 11:11:08
    Pytania nieprecyzyjne, nie maja nic z poprawa bezpieczeństwa na drodze! Wprowadzają zamęt, są mało czytelne nawet dobre czytani ze zrozumieniem nie wiele pomoże! Radosna twórczość naszej Kochanej władzy PO !
    0
  • Stawe
    2013-02-04 14:50:11
    Głównym problemem jest dziwny język. Zdaje się, że pytania powinien konsultować filolog polski oraz filozof-logik.
    0
  • Kama
    2013-02-05 13:07:15
    No dzisiaj to przegięcie pierwsze 20 pytań na odpowiedź Tak lub Nie banalne a juz na a b c trudniejsze zdażało sie że były 2 poprawne odpowiedzi a mogłes zaznaczyć tylko 1 i co wy na to??? i nie jedno jest takie pytanie tylko napewno więcej... 12pkt mi brakło
    0
  • prawko od 69r
    2013-02-06 16:50:49
    Nie jasne sytuacje na 14 i 19 reszta proste
    0
  • zły na złe pytania
    2013-03-14 18:37:33
    pytania 6, 14, 20 to pytania wytrychy - sa do bani.
    ad.6 sytuacja z pogranicza łamania przepisów - autobus komunikacji zbiorowej nie wrzucił kierunkowskazu więc stoi i nie zamierza jechać (w pytaniu jest mowa o omijaniu) ale z przeciwka nikt nie jedzie ale na wysokości tylniego koła autobusu jest podwójna ciągła... Choćbym tysiąc razy był w takiej sytuacji to tysiąc razy przejechałbym po podwójnej ciągłej. Stając za autobusem wprowadzam tyko zamęt na drodze.
    ad.14 skąd ja wiem co się dzieje z tym samochodem po za tym jest przed maską - mam stac jak cielę?
    ad.20 skrajny kretynizm - nie wiem co z zakresu pierwszej pomocy sprawdza to pytanie - przypuszczam, że chodzi o pozycję bezpieczną

    Znam dobrze przepisy ale wyłożę się na teście przez takie niejednoznaczne pytania.
    0
  • ewa
    2013-03-17 14:15:59
    debile te teesty co sa dostepne nijak sie maja do tych na egzaminie mnie w domu tez wychodzi zero punktow ale na egzaminie sa calkiem inne pytania i wlos sie jezy na glowie bo nawet kodeks drogowy nie pomaga w nauce mechanikiem trzeba byc jeszcze do tego
    0
  • locomotywa
    2013-07-26 08:25:43
    Można się nauczyć tych testów z materiałów dostępnych w internecie.Ja się uczę od tygodnia i zrobiłem 1 błąd.
    0
  • bh
    2014-06-17 21:01:55
    hhg
    0
  • smiesznie
    2013-01-21 22:48:15
    dobrze ze mam juz prawko:D :D :D :D!
    1
  • Ola
    2016-04-15 06:50:28
    Magda
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama