Bomba w prawie drogowym! Oto zupełnie nowe przepisy dla kierowców

| Aktualizacja:

Rząd Donalda Tuska wrzucił w przepisy ruchu drogowego granat! Za kierownicą będzie zupełnie inaczej niż do tej pory. A rewolucja zmiany zaskoczą wszystkich kierowców bez wyjątku - i tych obecnych, i tych przyszłych...

wróć do artykułu
  • ~HGW
    (2012-06-04 11:18)
    Przecież oni dbając o bezpieczeństwo wykluczają kierowców przez kolejne podwyżki benzyny, mniejszy ruch większe bezpieczeństwo...Teraz będą droższe mandaty i znów mniej osób stać na jazdę samochodem czyli znów poprawa bezpieczeństwa bo mniejsze natężenie ruchu... itd by żyło się lepiej...
  • ~kaktus
    (2012-06-04 11:25)
    Autorzy tych wszystkich, charakterystycznych dla panstw totalitarnych i policyjnycvh przepisow jeszcze piec lat temu przekonywali Polakow, ze to PiS wprowadza panstwo policyjne...? Pamietacie panstwo ile za "Kaczora" bylo fotoradarow a ile jest obecnie...? Zaostrzanie przepisow karnych wskazuje na bezsilnosc wladzy w walce z kryzysem i ma zapewnic chocby silowe utrzymanie sie przy wladzy...? Czy sie koncza takie marzenia przekonali sie komunisci w krajach KDL-u...! Ze wzgledu na szczegolna represyjnosc systemu rzadow PO-PSL przewiduje dla Polski scenariusz rumunski...? Za "takie" zaslugi musi byc bowiem adekwatna i "godna" odplata...?
  • ~Prezes
    (2012-06-04 11:35)
    A może jakieś bonusy dla tych, którzy nie łamią przepisów np. tańsze ubezpieczenie. To byłoby motywujące do ich przestrzegania. Tylko że w obecnych realiach stosuje tylko kij zamiast marchewki.
  • ~Jan
    (2012-06-04 11:39)
    Bardzo dobrze! Najwyższy czas! Popieram zmiany!
  • ~pablo55
    (2012-06-04 11:42)
    A gdzie tu ta bomba?
  • ~poznaniak55lat
    (2012-06-04 11:46)
    Na nic się zdadzą nowe przepisy jeśli nie będzie odpowiednia ilość policjantów na drogach.Samochód już mam z 35 lat i tylko za komuny byłem kontrolowany.Obecnie ujrzeć policjanta poza miastem graniczy z cudem.I dlatego na drogach mamy tak a nie inaczej.Policjant jest owczarkiem i ma pilnować stada a jak go nie ma owczarnia robi co chce.
  • ~DORIS
    (2012-06-04 11:50)
    No I macie państwo POLICYJNE.
    Nie to PIS był zły. No to macie.
  • ~wowa
    (2012-06-04 11:58)
    eksperci podpowiadam - walenie konia też rozprasza
  • ~Pawlak odpowiedz.
    (2012-06-04 12:00)
    Aby wdoić z ludzi kasę każdy pretekst jest dobry. To jest spoób nie na poprawe bepieczeństwa tylko na branie kasy za nic. A benzyna za ile będzie złodiejska Palatformo?
  • ~WuKa
    (2012-06-04 12:01)
    Dlaczego za cofanie na autostradzie są punkty karne? Przecież prawo nie działa wstecz. Paranoja z paralelą i odrobiną paralaksy.
  • ~FMan
    (2012-06-04 12:05)
    Egzamin jako kara jest absurdem. Egzamin ma obiektywnie sprawdzić umiejętnośći i znajomość przepisów. Tych nie brakuje przekraczającym dopuszczalną prędkość czy parkującym na kopertach, czy wyprzedzającym w miejscach niedozwolonych. Prawodawca widać zakłada, że zdawanie egzaminu będzie wystarczająco uciążliwe, by stanowiło dotkliwą karę. Pewnie to prawda, ale nie tędy droga!
  • ~kicha
    (2012-06-04 12:07)
    pl dopek zaplaci wszystko i zabiora mu punkty karne hhhee a elyta typu po pis psl sld dalej bedzie sie slizgac na dopie polaków hhhhe ,,,
  • ~10 danek
    (2012-06-04 12:12)
    do wszystkich tych ktorzy wypisuja bzdury o panstwie policyjnym. Sprawdzcie najpierw jakie kary sa w innych krajach. Proponuje wycieczke do Szwajcarii albo Skandynawii. A moze to tez sa kraje policyjne?
  • ~Bartas
    (2012-06-04 12:30)
    Kara za zbyt wolną jazdę? Chyba tylko na autostradzie, bo na drogach miejskich nie ma minimalnego limitu prędkości.
  • ~Renifer
    (2012-06-04 12:37)
    Nie jestem entuzjasta rozmowy przez komorke w trakcie jazdy ale pragne poinformowac autorow powyzszych przepisow, ze Szwecja wlasnie zrezygnowala z karania za rozmowy przez komorke (dotychczas surowo karane). Badania wypadkow wykazaly, ze ta czynnosc nie wplynela na ich zwiekszenie.
    Czy w Polsce sa jakies statystyki popierajace decyzje czy jest ona oparta jedynie na "wrazeniu", ze moze to zagrazac bezpieczenstwu ruchu drogowego? Instalacje wspomagajace nie sa tu przedmiotem rozwazan.
  • ~rybka
    (2012-06-04 12:44)
    Do 10 danek - to się tam wyprowadź.
  • ~czytelnik 2
    (2012-06-04 12:58)
    Aby kogoś ukarać , rząd powinien sam na siebie spojrzeć i siebie karać za swoje nieróbstwo, a nie wyszukiwać gdzie to jeszcze ukarać Polaka.
  • ~oldi
    (2012-06-04 13:19)
    same gwiazdory, POkupowali setki aparatów fotograficznych, konkurs piękności jaki?
  • ~anka
    (2012-06-04 13:26)
    A ja na będę bardzo uważała, zero punktów, zero mandatów i co pan na to panie Rostowski. Budżet się zawali jeszcze szybciej. Jeśli były mandaty a nie było punktów można było machnąć ręką. Na punkty nie macham.
  • ~auto
    (2012-06-04 13:58)
    Za głosowanie na Tuska i PO - 24 punkty i resocjalizacja obowiązkowa.

Może zainteresować Cię też: