Dzięki emisjom spotu w stacjach telewizyjnych hasło "Daj sygnał kierowcy. Noś odblaski. Włącz myślenie" powinno dotrzeć do ponad 24 milionów osób.

Reklama

http://www.youtube.com/watch?v=d-__CHdneqk

Jak informują przedstawiciele KRBRD grudniowa odsłona kampanii zbudowała silne dotarcie do grupy docelowej w krótkim czasie – w ciągu 3 dni. Kolejna będzie rozłożona w czasie i będzie opierać się na telewizji najbardziej zasięgowej, a zarazem najtańszej spośród ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVP Info.

Zasięg stacji uzupełniony będzie o stacje miejskie i niszowe, tj. TVN tematyczny, w skład którego wchodzą: TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, TVN24 oraz TVP tematyczny, w skład którego wchodzą: TVP Historia, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Polonia, Polsat tematyczny: Cafe, Film, Football, News,Play, Sport, Sport Extra, Polsat2, Superstacja, Discovery Media i At media m.in: Ale Kino, 4 fun, Canal Plus, VIVA Polska, co pozwoli na dobudowanie zasięgu i częstotliwości kontaktów z przekazem reklamowym oraz wzmocni komunikat stacjami o odpowiednim profilu informacyjnym.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 16+ (liczebność tej grupy wynosi 31 196 000). Tak zaplanowana kampania powinna dotrzeć do 78,3 proc. grupy docelowej, tj. 24,4 miliona osób.