Przejechały od 100 do 150 tys. km i nie psują się! Zobacz najlepsze używane auta
1 Jak wynika z opracowania DEKRA 2014 największe problemy sprawiały elektryka, elektronika i oświetlenie (16,3 proc.), a zaraz po nich układ hamulcowy (8,5 proc.) i podwozie/układ kierowniczy (5,9 proc.). Zdaniem niemieckich rzeczoznawców problem korozji w przypadku nowoczesnych samochodów odgrywa już tylko podrzędną rolę. Dziennik.pl wybrał z zestawienia top 10 w kategorii przebiegu od 100 do 150 tys. km. Zobacz NOWY ranking...
Newspress
2 Mini - współczynnik awaryjności 64,7 - na 100 samochodów prawie 65 zdało przegląd celująco.
Media
3 Volkswagen golf VI - współczynnik awaryjności 73,8 - na 100 samochodów prawie 74 zdało przegląd celująco.
dziennik.pl
4 Audi A5 - współczynnik awaryjności 82,8 - na 100 samochodów prawie 83 zdało przegląd celująco.
Audi
5 Mercedes klasy E - współczynnik awaryjności 89,8 - na 100 samochodów prawie 90 zdało przegląd celująco.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
6 Mercedes SLK - współczynnik awaryjności 57,1 - na 100 samochodów ponad 57 zdało przegląd celująco.
Mercedes
7 Audi Q5 - współczynnik awaryjności 87,8 - na 100 samochodów niemal 88 zdało przegląd celująco.
Audi
8 Volkswagen golf plus - współczynnik awaryjności 63,5 - na 100 samochodów ponad 63 zdało przegląd celująco.
Volkswagen
9 Volkswagen caddy - współczynnik awaryjności 47,3 - na 100 samochodów ponad 47 zdało przegląd celująco.
Volkswagen
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję