Wstydliwe wpadki! Zobacz, które samochody rdzewieją najmocniej
1 Niemiecki producent stworzył nowoczesne auto, ale "polubiła" je korozja. Rdza atakuje dolne krawędzie drzwi, klapy oraz spawy przy kielichach (mocowanie amortyzatorów).

Mercedes / Daimler AG, press departement
2 O tym modelu Mercedes raczej chciałby szybko zapomnieć. Korozja wprost uwielbia model W210 - atakuje ramki pod uszczelkami, dolne krawędzie drzwi, nadkola, łączenia przednich kielichów zgrzewanych z karoserią, podwozie, progi i błotniki

Mercedes / Daimler AG
3 Japoński pikap jest pożerany przez korozję w miejscach mało widocznych - rdza pojawia się na ramie, wydechu, podwoziu. Felgi też pokrywa rudy nalot.

Nissan
4 Kłopoty z korozją dotyczą egzemplarzy szóstki wyprodukowanych przed 2008 rokiem. Zdaniem dziennikarzy magazynu "Auto Świat" korozja wyłazi na drzwiach, masce, nadkolach i podwoziu. Profile zamknięte też kryją przykrą niespodziankę .

Mazda
5 Kompaktowy Hyundai miał być nową jakością. Rdza najczęściej pojawia się na rantach drzwi i klapie bagażnika.

Hyundai
6 Zdaniem dziennikarzy magazynu "Auto Świat" mała, japońska terenówka ma problemy z korozją. Szybko rdzewieją rama i podłoga - nawet w nowych autach.

Media
7 Tu Suzuki również powinęła się noga. Korozja pojawia się na podwoziu, wydechu i w bagażniku.

Media
8 Mondeo trzeciej generacji z początków produkcji korodowało szybciej niż... jego poprzednik. Wykwity rdzy pojawiały się na masce, klapie bagażnika i dolnych krawędziach drzwi. Kłopoty zniknęły po liftingu w 2003 roku.

Ford
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Komentarze (29)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeNiektóre mają również chlapacze - w niemieckich nie ma ze względów na pogorszenie aerodynamiki samochodu. Zresztą korozja to jeden z elementów tzw. postarzania produktu. To jeden z elementów spisku żarówkowego
takie rankingi