Wstydliwe wpadki! Zobacz, które samochody rdzewieją najmocniej
1 Niemiecki producent stworzył nowoczesne auto, ale "polubiła" je korozja. Rdza atakuje dolne krawędzie drzwi, klapy oraz spawy przy kielichach (mocowanie amortyzatorów).
Mercedes / Daimler AG, press departement
2 O tym modelu Mercedes raczej chciałby szybko zapomnieć. Korozja wprost uwielbia model W210 - atakuje ramki pod uszczelkami, dolne krawędzie drzwi, nadkola, łączenia przednich kielichów zgrzewanych z karoserią, podwozie, progi i błotniki
Mercedes / Daimler AG
3 Japoński pikap jest pożerany przez korozję w miejscach mało widocznych - rdza pojawia się na ramie, wydechu, podwoziu. Felgi też pokrywa rudy nalot.
Nissan
4 Kłopoty z korozją dotyczą egzemplarzy szóstki wyprodukowanych przed 2008 rokiem. Zdaniem dziennikarzy magazynu "Auto Świat" korozja wyłazi na drzwiach, masce, nadkolach i podwoziu. Profile zamknięte też kryją przykrą niespodziankę .
Mazda
5 Kompaktowy Hyundai miał być nową jakością. Rdza najczęściej pojawia się na rantach drzwi i klapie bagażnika.
Hyundai
6 Zdaniem dziennikarzy magazynu "Auto Świat" mała, japońska terenówka ma problemy z korozją. Szybko rdzewieją rama i podłoga - nawet w nowych autach.
Media
7 Tu Suzuki również powinęła się noga. Korozja pojawia się na podwoziu, wydechu i w bagażniku.
Media
8 Mondeo trzeciej generacji z początków produkcji korodowało szybciej niż... jego poprzednik. Wykwity rdzy pojawiały się na masce, klapie bagażnika i dolnych krawędziach drzwi. Kłopoty zniknęły po liftingu w 2003 roku.
Ford
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję