Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Najbardziej awaryjne samochody w wieku 5 lat. NOWY raport na 2014 rok

10 grudnia 2013, 16:55
Instytut TUV, czyli niemiecki Urząd Dozoru Technicznego, opublikował ranking używanych samochodów na 2014 rok. Najnowszy raport powstał po inspekcjach 8 milionów pojazdów, dokonanych w Niemczech między lipcem 2012 roku a czerwcem 2013 roku. Przypominamy, że w trakcie kontroli specjaliści TUV wychwytują wszystkie problemy, które pośrednio lub bezpośrednio zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego.
Instytut TUV, czyli niemiecki Urząd Dozoru Technicznego, opublikował ranking używanych samochodów na 2014 rok. Najnowszy raport powstał po inspekcjach 8 milionów pojazdów, dokonanych w Niemczech między lipcem 2012 roku a czerwcem 2013 roku. Przypominamy, że w trakcie kontroli specjaliści TUV wychwytują wszystkie problemy, które pośrednio lub bezpośrednio zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. / Newspix / IGOR KOHUTNICKI
Niewysoka cena zakupu i jeszcze całkiem młody wiek to zalety samochodów pięcioletnich. Jednak nie ma róży bez kolców! Z nowego raportu na 2014 rok dowiesz się, które modele awarie nękają najczęściej. Zobacz najgorsze używane auta.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
fiat panda Chevrolet Captiva Dacia logan citroen C4 seat ibiza

Powiązane

Reklama

Komentarze(16)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • f1
    2013-12-10 20:18:01
    cena robi swoje.
    0
  • POLAN
    2013-12-08 10:27:54
    >>>JAK BY WSZYSCY JEŻDZILI SAMOCHODAMI >>>SUZUKI SWIFT>>
    NIE MIELI BY PROBLEMOW
    >>>TO BEZ AWARYJNE AUTA
    0
  • poznaniok
    2013-12-08 11:03:17
    Honda i święty spokój zapewniony
    0
  • stary dziad
    2013-12-09 00:32:08
    Ursus C-330 bitturbo,,klima przyciemniane szyby z pleksiglass,,,Zero usterek,, na dizelku,,
    0
  • RODAK
    2013-12-08 14:23:48
    POLAN ŚWIĘTE SŁOWA
    JESLI CHODZI O SUZUKI
    0
  • emeryt kierowca.
    2013-12-08 16:07:11
    Ten Chewrolet ma tyle wspólnego z orginalnym Daewoo-Matizem, co ja z księdzem. Mam 14 latka w ciągłym użytkowaniu (renciście wystarczy) i każedmu życzę takiego pojazdu.
    0
  • POLAN
    2013-12-08 18:43:14
    I TU ZEMERYTEM KIROWCO SIE ZGADZAM

    MOJA ŻONA JEŻDZI 11 LAT TICIEM I BEZ ŻADNYCH AWARI
    JEST W IDEALNYM STANIE
    0
  • cvv
    2013-12-08 22:24:23
    Miałem Pande 7 lat - zero usterek, nie do zajechania była. Tylko serwis tego co sie zużywa. Oczywiście miałem benzyne :)
    0
  • szeryf
    2013-12-09 06:27:45
    Dacia Logan MCV 7 osób, 5,5 lat 184 000 km - zreo usterek
    0
  • StJ
    2013-12-09 23:21:05
    Ad szeryf wyjątek potwierdza regułę.
    0
  • 1
    2013-12-10 12:25:53
    he he he żadnego niemca. Kto stworzył ranking? :) Naiwni czytelnicy.
    0
  • Dziadek Alfred
    2013-12-10 18:19:49
    A ja mam sześciolatka i jak na razie jeżdżę nim bez problemu.
    0
  • leo
    2013-12-10 20:16:17
    Ibiza tak daleko, a Polo prawie na szczycie... Niby takie same auta.
    0
  • Eee
    2013-12-11 01:16:48
    Totalną bzdurą jest robienie zestawienia awaryjności w oparciu o dane TUV. Ten instytut nie robi takich statystyk a jedynie odnotowuje jakie samochody w czasie corocznego badania kontrolnego przyjechały na stację diagnostyczną z usterką co się ma nijak do awaryjności i założenie takiej statystyki jako awaryjności jeszcze przed analizą jest błędem. Pewne samochody są kupowane przez inne grupy klientów a tych może stać częstsze naprawy i jeżdżenie w pełni sprawnym samochodem co nie oznacza, że są mało awaryjne bo po prostu są np częściej poprawnie serwisowane i nie wystąpią w statystykach. Dodatkowo w tej statystyce brak będzie poważnych usterek bo kierowca z nią nie pojedzie na stacje diagnostyczną aby dostać atest. Skączcie z głupim cytowanie durnego TUV
    0
  • skoblar
    2013-12-11 14:13:47
    Co za "oszczędny" tekst pana redaktora. Co? Boicie sie pozwów sądowych? Dane TUV do chamska propaganda niemieckiej motoryzacji. Zróbcie własne badania. na własnym portalu! No..., ale to trzeba by pomyślec co i jak skomentowac a tak - najlepiej zerżnac dane z internetowego serwisu TUV. Dziesiejsze polskie "dziennikarstwo" to niedouczone dzieciuchy sciagajace z internetu czyjąs pracę.
    0
  • Paweł
    2013-12-13 12:04:54
    no własnie to jest powód dla którego wolę mieć assistnace od Startera
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama