Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Jakie używane auto kupić? 11 letnia toyota, mazda, volkswagen, audi

19 października 2013, 09:30
Ranking usterkowości TÜV 2013 sporządzono na podstawie analizy ponad ośmiu milionów badań rejestracyjnych w okresie od lipca 2011 do czerwca 2012 r. Przypominamy, że w trakcie kontroli specjaliści wychwytują wszystkie problemy, które pośrednio lub bezpośrednio zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. Jak wynika z raportu średni odsetek 10- i 11-letnich samochodów z poważnymi usterkami wyniósł 27,4 proc. Oznacz to, że co czwarty samochód w tym wieku stawiający się w Niemczech na badanie techniczne nękają problemy pośrednio lub bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu jazdy. Dla kierowców w Polsce zestawienie może być podpowiedzią jeśli chodzi o stan kilkunastoletnich samochodów sprowadzanych zza zachodniej granicy. Dziennik.pl na podstawie raportu TÜV przygotował zestawienie najmniej awaryjnych modeli w wieku do 11 lat. Zobacz, na które modele uważać szczególnie i przy jakim przebiegu wystąpiły awarie…
Ranking usterkowości TÜV 2013 sporządzono na podstawie analizy ponad ośmiu milionów badań rejestracyjnych w okresie od lipca 2011 do czerwca 2012 r. Przypominamy, że w trakcie kontroli specjaliści wychwytują wszystkie problemy, które pośrednio lub bezpośrednio zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. Jak wynika z raportu średni odsetek 10- i 11-letnich samochodów z poważnymi usterkami wyniósł 27,4 proc. Oznacz to, że co czwarty samochód w tym wieku stawiający się w Niemczech na badanie techniczne nękają problemy pośrednio lub bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu jazdy. Dla kierowców w Polsce zestawienie może być podpowiedzią jeśli chodzi o stan kilkunastoletnich samochodów sprowadzanych zza zachodniej granicy. Dziennik.pl na podstawie raportu TÜV przygotował zestawienie najmniej awaryjnych modeli w wieku do 11 lat. Zobacz, na które modele uważać szczególnie i przy jakim przebiegu wystąpiły awarie… / Inne / Ronald Frommann
Ranking usterkowości TÜV 2013 sporządzono na podstawie analizy ponad ośmiu milionów badań rejestracyjnych w okresie od lipca 2011 do czerwca 2012 r.Jakie używane auto kupić? Może 11 letnia toyota, mazda, volkswagen lub audi?

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
mazda mercedes volkswagen toyota porsche audi suzuki smart
Reklama

Komentarze (22)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Ratex
    2015-03-26 14:53
    Ja zdecydowanie polecę Toyotę. Od lat jeżdżę Toyotą i nie miałem nigdy z nią większych problemów. A kupiłem auto z drugiej ręki. Moim zdaniem należy zacząć od znalezienia dobrego i zaufanego salonu samochodami używanymi, który nie narzuci jakichś horrendalnych cen. Ja np. korzystam z Euro Car w Gdyni i jestem zadowolony.
    1
    zgłoś
  • Marek
    2014-07-28 13:50
    miałem Toyotę Carinę 1,8L LB ,potem Avensis D4D 2000r,teraz mam Corolę E-12 16 VVT-i,nie zmienie nigdy marki,Carinę sprzedałem koledze (LPG) miała przejechane 289 tys,teraz ma przejechane 420 tyś i smiga nia dalejAve miała 320 Tyś i poszła do Libi na TAXI,mniej zadowolony,części drogie, za sprzęgło dałem 2200PL,teraz mam Corolkę zero problemów,czytałam że Corolka z 2002r lubją brac olej,,6 tyś po wymianie i nawet milimetr nie wzieła,oby tak dalej!
    0
    zgłoś
  • tylko pytam
    2014-03-18 20:04
    Tom w którym salonie VW pracujesz.
    0
    zgłoś
  • Wiesz co masz -Felerwagena
    2014-03-18 20:00
    re-Tom
    Do kogo te bajki.
    Mój VW Golf IV 1999r. -1,4 / 16V ma 180 tyś km
    i jest typowym Felerwagenem na Polskich drogach.
    Czyli najczęściej stojącym na poboczu z uniesioną klapą samochodem.
    To mój 16 samochód w życiu a 3 VW .Usiłuję nim jeździć od trzech lat, i ten czas to gehenna.
    Psuje się wszystko głównie elektronika , ale nawet pasy z tyłu sie zacieły i
    trudno je zapiąć .
    Dw3a poprzednie VW były nowe ,. i też miały swoje typowe usterki.
    Jednak Toyota i Mazda to samochody bezproblemowe .
    VW to przereklamowane przeciętniaki.
    0
    zgłoś
  • alicja
    2013-11-05 14:30
    ja właśnie kupiłam 6 letnie auto i wierzę, ze pojeżdżę jeszcze trochę, wzięłam pożyczkę w getinie na auto używane i nie odczuwam tego jakoś szczególnie, ale zastanawiałam się nad nowym, wiadomo, ze też na kredyt, może następne...
    3
    zgłoś
  • RODAK
    2013-10-29 17:25
    MAM SUZUKI SWIFT 1.6 I NIE ZNAM POJECIA CO TO NAPRAWA SAMOCHOD W 100 % NIEZAWODNY PRZEJEŻDZA 2 RAZY W MIESIĄCU WARSZAWA OSLO
    0
    zgłoś
  • powes
    2013-10-24 15:57
    Ciekawe kiedy my zaczniemy inwestować w to czym jeździmy. Dla mnie auta to 2 życie, a marzenie to pojechać w prawdziwą podróż http://supercarclub.natemat.pl/79223,podroz-w-wielkim-stylu bez pośpiechu i nerwó. Mam nadziję że będzie mi to dane/
    2
    zgłoś
  • bb
    2013-10-24 14:54
    Mam Yarisa - potwierdzam
    0
    zgłoś
  • Tom
    2013-10-24 00:14
    Moj 1999 Golf Wolfsburg Edition ma tylko 69 000km, ma wiekszosc techniczno-elektronicznych opcji wyposazenia ktore maja najnowsze modele, jest w idealnym stanie i bez najmniejszych napraw do tej pory. Tylko VW, nie tylko sentymenty, czy kultowe walory. Po prostu VW!
    2
    zgłoś
  • Leszek
    2013-10-22 15:27
    ja jeszcze nie widziałem niezawodnego auta, nawet te najnowsze z zsalonu sie psują, dlatego wole czuć sie bezpiecznie i chcociaz taki pakiet assistance od startera za 100zl sobie wykupic, a nie później sie meczyc samemu
    0
    zgłoś
  • marcelek
    2013-10-20 22:22
    mam takie ! to Peugeot 307 SW, jest świetne!!!
    0
    zgłoś
  • tyle.
    2013-10-20 11:37
    Znawcy piszą żeby coś pisać, samochód jak samochód jeżeli będzie żle eksploatowany a kierowca udający Kubice to nawet nowy nie doczeka roku albo i mniej.
    0
    zgłoś
  • Genitaliusz
    2013-10-19 19:54
    Frajerzy , prezes jezdzi na kocie a na prezesie hofman od tylca..
    i tez niezle chodza.
    0
    zgłoś
  • usa
    2013-10-19 16:57
    Wlasnie takie jak na zdjeciu.
    1, czyjnik oleju
    2. czyjnik hamulcow.
    3.czyjnik paliwa (zegary do wymiany)
    4. antenna radia (pod podsufitka)
    5.szyber dach
    6dmuchawa.
    7. zamki schowka I kanapy.
    8. nacigacz paska rozrzadu.
    9. akumulator
    10. ciagla ktoras zarowka ( wszyskie niemieckie)
    0
    zgłoś
  • bulba
    2013-10-19 16:54
    tylko jak to się ma do prawdy ?
    ile sztuk jeżdzi po ulicach porchaków , a ile toyot?
    np porche 100 a 10000 tyś toyot ?
    0
    zgłoś
  • usa
    2013-10-19 16:53
    Zadne auto nie psulo sie bardziej niz A4 ( przebieg 40-90 000km). NIGDY WIECJ AUDI. Mialem A5 Quattro, 3L, V6
    0
    zgłoś
  • pol anka
    2013-10-19 16:10
    ciekawe, a służbowe furki coraż młodsze i komfortowe. Te jedenastoletnie i starsze zarezerwowano dla 5,5 mln pracowników prywatnych przedsiębiorstw
    1
    zgłoś
  • do emeryt po PRL
    2013-10-19 14:56
    Czys ty chodzil do szkoly ?
    Nie pisz jak nie potrafisz pisac bez bledow.
    0
    zgłoś
  • gość
    2013-10-19 13:31
    Rozejrzyjcie się ile Lanosów jeszcze śmiga. Mają więcej niż 11 lat.
    0
    zgłoś
  • GD
    2013-10-19 12:55
    Jimny hehe, dobre, miałem ten samochód po skonczeniu się gwarancji to cuda wianki się z nim działy, totalny złom. Jedynie silnik się nie psuł wszystko inne sypało się jak klocki domino,totalny złom! ZŁOM!
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama