Reklama
Warszawa
Reklama

Oto opony zimowe na sezon 2013/2014! RANKING na bazie testów

28 listopada 2013, 09:09
Co sezon przeprowadza się nawet kilkanaście testów. Organizują je zarówno profesjonalne stowarzyszenia motoryzacyjne takie jak ADAC czy ACE, jak i redakcje specjalistycznych czasopism o motoryzacji - "Auto Bild", "Auto Motor und Sport", "Auto Zeitung" i "Off-Road" czy "Auto Bild Allrad". Oto, jak przebiegały niezależne od siebie testy... / ADAC / WOLFGANG GRUBE
W trakcie testów mordercze próby sprawdzały m.in.: właściwości jezdne na suchej i mokrej nawierzchni, na śniegu i lodzie, hamowanie w różnych warunkach, opory toczenia i głośność. Zanim wybierzesz komplet ogumienia z tych najlepszych - zdaniem ekspertów - musisz wiedzieć, których opon unikać...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Reklama
Reklama

Komentarze(15)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • znawca tematu
    2014-03-23 11:40:09
    Opony wielosezonowe tak jak "anna grodzka" to chwyt marketingowy
    0
  • żart
    2013-11-26 17:39:25
    Jakie są najlepsze "opony" (prezerwatywy) na lato i zimę.
    Aby nie było "poślizgu" (ciąży) MA(tołki).
    0
  • czytacz555
    2013-11-26 17:10:49
    Dziękuje za te zestawienie.Bez niego,auta stałyby w garażu...ale jaja
    0
  • szypa
    2013-11-26 21:39:00
    Niezależnie od tego czy założysz zimowe opony najważniejsza jest sztuka prowadzenia pojazdu na zimowej nawierzchni. Niestety nasze "szkoły" tego nie uczą. Zostawiają adeptów sztuki prowadzenia bez odpowiedniego przygotowania. I nie wiem co by robił to i tak taki żółtodziób sam musi się tego nauczyć. Chyba że jest zasobniejszy w kasę i sam sobie wykupi kursy w "szkole doskonalenia jazdy". A zimowe opony są listkiem figowym na wyłudzanie dodatkowych pieniędzy z kieszeni właścicieli pojazdów.
    0
  • Allseasson
    2013-11-27 01:18:52
    A ja jeżdżę cały rok na oponach wielosezonowych i śmieję się z głupków, którzy dają się naciągać cwaniakom od marketingu firm oponiarskich !!!
    Oszczędziłem na komplecie felg, komplecie opon i na corocznym koszcie wymiany oraz przechowania !
    Opony sprawują się znakomicie tak w upalne dni jak i przy mrozie !
    Jeśli ktoś myśli choć trochę samodzielnie - powinien się nad tym zastanowić !!!
    0
  • wmk49
    2013-11-27 09:10:14
    Kleber quadraxer wielosezonowe i tyle w temacie. A cha produkowane w Polsce ale kupiłem w Czechach bo tańsze.
    0
  • Reks
    2013-11-27 10:03:10
    Od lat jeżdżę na wielosezonowyh .Dla moich przebiegów w granicach 10 do 12 tys. km i możliwości korzystania przy największych śniegach z innych środków lokomocji takie rozwiązanie jest idealne.Poza tym są o wiele cichsze niż letnie.
    0
  • ted
    2013-11-28 21:22:57
    nie ma czegos takiego jak wielosezonowe.. albo sa letnie albo zimowe.. cos pomiedzy to jak obojniak...
    0
  • Ludwik
    2013-11-29 11:03:44
    radze dobre wybrać, bo w zeszłym roku pokusiłem siena tanioche i wylądowałem nadrzewie, Starter assistance musiłą mnie ściągć :/
    0
  • doświadczony
    2013-11-29 13:34:02
    W polskim klimacie (długie jesień i wiosna, zmienna pogoda) i przebiegach do kilkunastu tys km rocznie , całoroczne to jest to.Były nawigatory są nexeny i hulają jak trzeba.Dodatkowy bonus, w lecie można w deszczową pogodę pojechać drogą gruntową .
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej