Reklama
Warszawa
Reklama

Używane i kapryśne. Najbardziej awaryjne samochody w wieku od 4 do 5 lat

13 października 2013, 15:40
Ranking usterkowości TÜV 2013 sporządzono na podstawie analizy ponad ośmiu milionów badań rejestracyjnych w okresie od lipca 2011 do czerwca 2012 r. Przypominamy, że w trakcie kontroli specjaliści wychwytują wszystkie problemy, które pośrednio lub bezpośrednio zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. Jak wynika z raportu średni odsetek 4- i 5-letnich samochodów z poważnymi usterkami wyniósł 10,6 proc. Oznacza to, że co dziesiąte auto w tym wieku nie zaliczało przeglądu rejestracyjnego i było kierowane na powtórne badanie techniczne. Dziennik.pl przygotował zestawienie aut zamykających zestawienie - czyli najbardziej awaryjnych modeli w wieku do pięciu lat, w kolejności od najmniej do najbardziej awaryjnego. Zobacz, na które modele uważać szczególnie i przy jakim przebiegu wystąpiły awarie… / Newspix / IGOR KOHUTNICKI
Korzystna relacja ceny do wieku to jedna z kluczowych zalet zakupu 4- lub 5-letniego samochodu. Jakich używanych aut unikać? Zobacz, które modele awarie nękają najczęściej…

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Reklama
Reklama

Komentarze(30)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • qsc
    2013-10-12 13:23:55
    i fszystkie francuskie
    0
  • dre
    2013-10-12 20:38:47
    praktycznie same francuzy
    0
  • pm
    2013-10-12 22:59:57
    audi a5 samochód usterka
    0
  • Wozak
    2013-10-13 08:28:42
    Wszystkie na F
    0
  • E tam
    2013-10-13 15:23:29
    Światowa zasada europejskimi samochodami się niu jeździ je sie ma. I to w domyśle mowy o tych lepszych jakościowa bo niemieckich a pomimo to mają one fatalna renomę. Nie mylcie Forda z amerykańska marka bo te auta są właśnie w europie produkowane dla europejczyków. W USA osobowe fordy to niszowa marka. Ciekawostką jest to że wszystko co gdzie indziej ma dobra markę i jakość np Japończyki czy Hyundaje które wg statystyk w pierwszych latach równie rzadko trafiają do serwisu ( ostatnie modele od kilku lat) potrafią tak spartaczyć europejskie fabryki że jest to coś nieprawdopodobnego. A brednie które kierowcy w polsce uważaja za powszechną prawdę czy zasadę o wytrzymałości katalizatorów, skrzyń biegów np automatów itp. wypisywane na forach najwyraźniej o tym świadczą również. Większość samochodów przed 200 tys. km nie powinna nigdy trafić do rewisu z wyjatkiem materiałów eksploatacyjnych bo w USA np nikt by takiego samochodu nie kópił i stąd może też brak tych wszystkich samochodów na F. ;) miałem w Polsce kilka samochodów włącznie z rocznym Peugeotem 306 jak ten model się pojawił i go wtedy chwaliłem. Teraz jeżdżąc 10x więcej nie wiem co to serwis a z perspektywy polski uważam że to był horror. Obecnie do pracy dojeżdżam codziennie 80 km i auto musi być niezawodne i nikt z nim nie bierze ślubu bo zmienia się jet tu co 3-5 lat gdy nowe w salonie kosztuje średnie 6 miesięczne zarobki to nikt nie pie..przy się z złomem jak od niego jest zależny. Stad jak się ma Audi BMW lub mercedesa jako 2,3 samochód w rodzinie to nie traktuje się go jako niezawodnego ba za tki to może ujdzie w Europie ale na pewno nie np W USA gdzie Carfax system sprawdzania samochodów przed zakupem odnotowuje nie tylko wszystkie stłuczki czy wizyty serwisowe ale pokazuje główne naprawy i od razu zniechęca to do zakupu np 2-3 letniego Niemca z długa listą napraw często gwarancyjnych gdy inne mają czysta listę nawet po 5 latach
    0
  • @gryf
    2013-10-12 17:51:32
    prezes smiga na kocie a hofman na prezesie i nic nie placa tylko my musimy ich ochraniac za kilka milionow rocznie.
    0
  • zabawa
    2013-10-12 10:32:29
    Uf cieszę się, że nie ma tam mojego B6.
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Aneta31
    2013-10-12 10:59:23
    Wniosek: nic nie trwa wiecznie, nawet auto z Niemiec.
    0
  • Hannah
    2013-10-12 11:23:36
    dlatego publikowane tylko francuskie, bo organizacja TUV to bodajże niemiecka; ***** warte te rankingi, manipulacja pierwszej wody; trudno żeby Niemiec ganił niemieckie i i chwalił francuskie ; stąd takie tendecyjne zestawienia; wstyd !
    0
  • Żak
    2013-10-12 12:19:48
    Oj tam oj tam. A ja jeżdżę 307SW i nie ma lepszego autka. Nie mogę się już doczekać żeby zobaczyć nowe 308 kombi.
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej