Warszawa
Reklama

Co najczęściej psuje się w samochodach? Zobacz nowy raport pomocy drogowej

6 maja 2013, 14:58
Mechanicy firmy Starter (odpowiednik pomocy drogowej niemieckiego automobilklubu ADAC) opracowali raport podsumowujący awarie samochodów, które zdarzyły się podczas ostatniej długotrwałej zimy. Z zestawienia wynika, że z 11 598 wezwań otrzymanych między 1 grudnia 2012 roku a 31 marca 2013 roku najwięcej, bo aż 25 proc. wszystkich awarii pojazdów, dotyczyło problemów z akumulatorem.
Mechanicy firmy Starter (odpowiednik pomocy drogowej niemieckiego automobilklubu ADAC) opracowali raport podsumowujący awarie samochodów, które zdarzyły się podczas ostatniej długotrwałej zimy. Z zestawienia wynika, że z 11 598 wezwań otrzymanych między 1 grudnia 2012 roku a 31 marca 2013 roku najwięcej, bo aż 25 proc. wszystkich awarii pojazdów, dotyczyło problemów z akumulatorem. / Media
W ciągu czterech miesięcy mechanicy pomagali polskim kierowcom niemal 12 tysięcy razy. Na podstawie zebranych informacji powstał raport - zobacz co najczęściej odmawiało posłuszeństwa w samochodach...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama