Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Ponad 2,5 mln aut grupy Volkswagen do kontroli. Dziennik.pl ustalił, jak jest w Polsce

15 listopada 2013, 20:17
Koncern Volkswagen musi skontrolować na całym świecie ponad 2,5 miliona swoich samochodów. Ewentualne wady mogą kryć się w instalacji elektrycznej, w skrzyniach biegów i układzie paliwowym. Które modele obecne nad Wisłą muszą pojawić się na kontrolę w serwisie? Zapytaliśmy o to polski oddział Volkswagena. Zobacz, czy musisz umówić się na wizytę w warsztacie...
Koncern Volkswagen musi skontrolować na całym świecie ponad 2,5 miliona swoich samochodów. Ewentualne wady mogą kryć się w instalacji elektrycznej, w skrzyniach biegów i układzie paliwowym. Które modele obecne nad Wisłą muszą pojawić się na kontrolę w serwisie? Zapytaliśmy o to polski oddział Volkswagena. Zobacz, czy musisz umówić się na wizytę w warsztacie... / Audi
Koncern Volkswagen musi skontrolować na całym świecie ponad 2,5 miliona swoich samochodów. Ewentualne wady mogą kryć się w instalacji elektrycznej, w skrzyniach biegów i układzie paliwowym. Które modele obecne nad Wisłą muszą pojawić się na kontrolę w serwisie? Zapytaliśmy o to polski oddział Volkswagena…

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
seat volkswagen audi skoda

Powiązane

Reklama

Komentarze(23)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • mjkl
    2013-11-15 13:50:45
    VW Kaput
    0
  • cala ludzkosc
    2013-11-15 10:45:57
    automat to potega ~! tylko Toyota !
    0
  • jacek
    2013-11-15 10:34:49
    Ta nazwa mowa mowi sama za siebie ! Przeciez to nie VOlKSVAGEN TYLKO SZMELCVAGEN ! za ten zlom zdaja paranoidalnyh cen ! moze teraz ludzie przestana ten droii kompletny szmelc kupowac !
    0
  • qwerrt
    2013-11-15 10:45:31
    to nie wina koncernów że tak się dzieje .to wina debili ekologów wszelkiej maści "dizajnerów " i głupawej mody .kiedyś jeden model istniał 7-10 lat .dziś co 2 lata lift a co 5 nówka .po co ? wscig na pola martwe asystentów pasa wi -fi mp[3 i inne głupoty .samochód to q..a nie biuro .jeżdźę sobie 12 letnia hondą i mam głęboko problemy współczesnych aut
    0
  • ixi
    2013-11-15 10:57:32
    Co nie udało się tych niedoróbek ukryć? A poprzednie modele? Bubel i tandeta. Kto produkuje samochód, który ląduje w warsztacie co 2 miesiące?
    0
  • wow
    2013-11-15 11:24:25
    ...a podobno te samochody takie ładne, takie dobre, takie bezawaryjne - niemiecki szajsss !!!
    0
  • Atoos
    2013-11-15 14:20:49
    VW to nie szajs ale tez zaden cud techniki, tylko przecietne samochody, psujea sie tak jak inne,
    0
  • Edek
    2013-11-15 15:22:03
    A w niemieckich statystykach są najbardziej bezawaryjne hehehe. Życie pokazuje że VW to jednak jedne z bardziej awaryjnych aut. Non stop kłopoty z 1.4TSI, pękające głowice w dieslach, rozrząd w 1.2TSI, sypiące się DSG itd itp
    0
  • czytelnik
    2013-11-15 16:55:27
    Czy dalej frajerzy będą łapać to Niemieckie g...no? :)
    0
  • olo
    2013-11-15 17:41:47
    toyota ma co poł roku taka akcje :)
    0
  • julek
    2013-11-15 18:23:33
    Ciekwe ilu z geniuszy tu piszących miało vw i ilu z nich miało z nim problemy...podejrzewam że niewielu, to standart na necie smarować o czymś z czym nie miało się doczynienia...
    0
  • do Polaczkow
    2013-11-15 21:56:30
    Nie kupujcie ich, nie kradnijcie ich ( nawet na czesci i zamowienie)!
    Odczepcie sie od VW i Niemcow, wy frajerzy!
    Macie wlasne autko?
    0
  • KOWI
    2013-11-15 23:09:30
    Ja tam niemieckiego ***** nie miałem i mieć nie zamierzam.
    0
  • roman f
    2013-11-15 23:20:43
    mialem dwa niemieckie auta nawet na gwarancji trzeba czas marnowac u dilera jezdzisz pod stresem wkiedy znowu jakas kontrolka sie zapali toyota prawie bezawaryjna
    0
  • Jarek
    2013-11-16 08:26:34
    Miałem trzy VW po kolei nie powiem złego słowa.Teraz testuje Toyotę (pół roku)
    też nie powiem złego słowa.Aut używam do przebiegu 200 tys.
    0
  • sigg666999
    2013-11-16 06:10:14
    Hitler sie w grobie przewraca. Nie tylko VW ma klopoty z jakoscia. Takze Mercedes i BMW nie potrafia sobie poradzic z kontrola jakosci. Niemieckie samochody niestety stracily dawna wartosc - jednak tak dlugo jak sa frajerzy ktorzy sa gotowi za nie przeplacac ze wzgledow snobistycznych (czyli z glupoty) to firmy beda to wykorzystywac.
    0
  • RODAK
    2013-11-16 16:25:54
    JEŻDZE PARE LAT SUZUKI SWIFT
    INIE ZNAM POJĘCIA ''AWARJA SAMOCHODU'''
    JEZDZE W TRASE POLSKA NORWEGJA
    0
  • eee
    2013-11-16 17:44:15
    Opisywanego klimatu nie mamy, a wymiana bezpiecznika to nic wielkiego.
    0
  • kot
    2013-11-17 11:44:23
    volkswagen to dziecko Adolfa H - wielbiciela martwych polaczkow - warto toto kupić ...
    0
  • Właściciel VW Passat CC
    2013-11-21 16:31:30
    olo
    Frajerze w czoło dmuchany , skocz do klozetu i wykrzycz się do muszli
    (koniecznie Niemieckiej) może woda w muszli cię wysłucha.
    0
  • taka prawda
    2013-11-21 16:38:53
    Volkswagen tylko przyciśnięty do muru ogłasza akcje naprawcze.
    W wielu sytuacjach chowa głowę w piasek i udaje że takie usterki to nic takiego.
    Sprawa pękających głowic nagaru zrywających się łąńcuszków rozrządu czy tarcz hamulcowych w pierwszej serii T-5 .
    Elektronika w VW to horror .
    Tak naprawdę VW ma swoich klientów gdzieś.
    0
  • Właściciel VW Passat CC
    2013-11-21 22:16:43
    nie dziwi mnie ta akcja.
    do tej pory najlepszym samochodem który używałem była Toyota Starlet .
    Uważam że samochód ma być jak pilot do telewizora ,masz go używać ale o nim nie myśleć .
    Obecny mój pojazd niestety drażni mnie ,mnóstwem awaria elektroniki.
    Volkswagen to ju niestety tylko mit i zabieg marketingowy.
    Strach pomyśleć co będzie za rok jak skończy się gwarancja.
    0
  • kermit
    2013-11-24 18:28:08
    Sporo z nich to sa małe usterki, warto sprawdzić czy wszystko w swoim samochodzie ok, przynajmniej taki plus nie trzeba czekać na wezwanie serwisu, inaczej niż u innych
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama