Oto najmniej awaryjne używane auta z przebiegiem ponad 150 tys. km. Zobacz NOWY raport
1 Jak wynika z opracowania DEKRA 2014 największe problemy sprawiały elektryka, elektronika i oświetlenie (16,3 proc.), a zaraz po nich układ hamulcowy (8,5 proc.) i podwozie/układ kierowniczy (5,9 proc.). Zdaniem niemieckich rzeczoznawców problem korozji w przypadku nowoczesnych samochodów odgrywa już tylko podrzędną rolę. Dziennik.pl wybrał z zestawienia top 10 w kategorii przebiegu ponad 150 tys. km. Zobacz NOWY ranking - auta są uszeregowane od miejsca dziesiątego do pierwszego...
Newspix / ADAM MIKULA
2 Audi A6 - współczynnik awaryjności 83,3 - na 100 samochodów ponad 83 zdało przegląd celująco.
Audi
3 Mercedes klasy S - współczynnik awaryjności 84,2 - na 100 samochodów ponad 84 zdało przegląd celująco.
Mercedes
4 BMW X5 - współczynnik awaryjności 84,3 - na 100 samochodów ponad 84 zdało przegląd celująco.
BMW
5 Volvo S80/V70/XC70 - współczynnik awaryjności 84,9 - na 100 samochodów niemal 85 zdało przegląd celująco.
dziennik.pl
6 Opel insignia - współczynnik awaryjności 85,5 - na 100 samochodów ponad 85 zdało przegląd celująco.
dziennik.pl
7 Mercedes klasy C - współczynnik awaryjności 87,4 - na 100 samochodów ponad 87 zdało przegląd celująco.
Mercedes / Daimler AG
8 Audi A4 - współczynnik awaryjności 87,5 - na 100 samochodów ponad 87 zdało przegląd celująco.
Audi
9 Audi A5 - współczynnik awaryjności 88,1 - na 100 samochodów ponad 88 zdało przegląd celująco.
Audi
10 Audi Q5 - współczynnik awaryjności 91 - na 100 samochodów 91 zdało przegląd celująco.
Audi
11 Mercedes klasy E - współczynnik awaryjności 93,5 - na 100 samochodów ponad 93 zdało przegląd celująco.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję