Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Oto najmniej awaryjne używane auta z przebiegiem ponad 150 tys. km. Zobacz NOWY raport

1 maja 2014, 10:43
Raport rzeczoznawców DEKRA powstał po analizie ponad 15 milionów badań okresowych pojazdów, które przeprowadzono w ciągu dwóch ostatnich lat. Eksperci zebrali w nim informacje dotyczące 400 najważniejszych typów samochodów, które podzielono na 9 klas - zdaniem autorów opracowanie ma być pomocne przy zakupie używanego samochodu. Jeśli chodzi o samochody osobowe usterki występowały najczęściej wśród aut mini/małych: indeks DMI - 63,7 (im niższy indeks DMI, tym więcej usterek; to znaczy, że na 100 skontrolowanych samochodów ponad 63 zdało przegląd), a także oraz wśród vanów (67,1). Najmniej usterek rzeczoznawcy DEKRA odnotowali w segmencie terenówek (74,5) oraz w wyższej klasie średniej/klasie najwyższej (77,1). Co psuje się najczęściej?
Raport rzeczoznawców DEKRA powstał po analizie ponad 15 milionów badań okresowych pojazdów, które przeprowadzono w ciągu dwóch ostatnich lat. Eksperci zebrali w nim informacje dotyczące 400 najważniejszych typów samochodów, które podzielono na 9 klas - zdaniem autorów opracowanie ma być pomocne przy zakupie używanego samochodu. Jeśli chodzi o samochody osobowe usterki występowały najczęściej wśród aut mini/małych: indeks DMI - 63,7 (im niższy indeks DMI, tym więcej usterek; to znaczy, że na 100 skontrolowanych samochodów ponad 63 zdało przegląd), a także oraz wśród vanów (67,1). Najmniej usterek rzeczoznawcy DEKRA odnotowali w segmencie terenówek (74,5) oraz w wyższej klasie średniej/klasie najwyższej (77,1). Co psuje się najczęściej? / Inne / Oliver Tjaden
Jakie używane auto kupić z przebiegiem ponad 150 tys. km? Po kontroli 15 milionów aut specjaliści opublikowali w 2014 roku nowy ranking niezawodności czterech kółek z drugiej ręki. Wynik? Zdaniem rzeczoznawców DEKRA najmniej awaryjne samochody ma robić m.in. Audi, Opel, Mercedes, BMW, Volvo. Zobacz, który model danego producenta jest najsolidniejszy...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
mercedes bmw audi volvo samochód używany dekra Opel Insignia

Powiązane

Reklama

Komentarze(32)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Bolo
    2014-05-07 10:04:34
    Fakty są takie, że to Kaczyński wysadził samolot! Amen!
    11
    pokażodpowiedzi (1)
  • OLEK> W
    2016-01-29 12:36:58
    Tylko idiota wierzy w ten ranking , NAJLEPSZE AUTA I NAJMNIEJ AWARYJNE TO TOYOTY
    1
    pokażodpowiedzi (2)
  • Maciek
    2014-05-02 10:21:27
    370 Lanos 1,5 16V i Tyle w temacie
    dociągne do 500 i oddam na złom
    0
  • adi
    2016-04-15 18:42:08
    mercedes w210 2.9td 670tys i dalej niezawodny
    1
  • benek
    2017-08-24 21:49:45
    przy[pomne tylko ze ten szmatlawiec jest w rekach szwabow, wiec nie dziwi, ze niemieckie badziewie wygrywa w rankingu haha
    1
  • Alan
    2014-05-01 22:30:53
    czym auto prymitywniejsze, tym bardziej niezawodne !
    1
  • pamela
    2014-05-25 22:03:14
    srata tata pęczek drutu!!! Każdy kto ma toyotę wie że mistrz jest tylko jeden. A tu proszę jakie badania taki zwycięzca! Gdyby to robiono w rosji wygrałaby wołga!!! ha ha ha ha ha ha ha
    3
  • klar
    2014-05-01 20:14:12
    Ten artykuł jest chyba mocno sponsorowany ? Oczywiście przez sąsiadów z za zachodniej granicy. Jak zwykle pociskają kity o niemieckich autach, innych nie widzą?
    0
  • remik
    2015-12-03 21:39:14
    Volvo v70 2,4D5 2002r Przebieg 333333
    1
  • Mart
    2014-05-06 21:13:57
    bzdurny artykuł. Samochody klasy co najmniej średniej. Niech podadzą ile kosztował serwis do tych 150tys km. Właściciele mają kasę na drogie auta to i na kosztowne wymiany. Podajcie koszty jakie zostały poniesione do czasu nabicia kilometrow. Test nie pokazuje ktore auto jest najmniej awaryjne tylko ktorej marki wlasciciele serwisują regularnie. Moze sie okazac porownujac 200tys jazdy Mercem E i Accordem że zaoszczedzilismy na kolejnego japonca.
    0
  • haha
    2014-05-01 16:40:12
    VW Passat Diesel TDI - 320 tysiecy. Zero problemow.
    Co to wogole za bzdurne porownania Dekry- ADAC tez sie juz skompromitowalo swoimi statystykami ktore sami naciagali. Dera to jeden z moze dwudziestu kontrolerow TÜV - i to najdrozsza jesli chodzi o przeglad.
    0
  • Ojibwa
    2014-05-01 22:37:25
    Co to jest 150 tys to jest prawie nowy samochod, moj kolega przejechal Toyota Corolla 550 tys mil i pozbyl sie jej bo dostal w spadku nowy samochod.Toyote chcial oddac do dealera bo myslal ze moze dostanie jakas nagrode ale oni odpowiedzieli ze to nie jest zaden record i nie sa zainteresowani przejeciem tego samochodu.
    3
  • QQRQ
    2014-05-01 16:02:45
    Toyota Corolla 230 000 km i zero problemów. Z tym, że serwisowana na bieżąco.
    0
  • as11
    2014-05-01 22:15:21
    Slyszeliscie o SUBARU ?
    Nie ?
    A szkoda.
    0
  • foreks
    2016-09-24 12:46:21
    Jasne, Audi i TSI albo TDI nie psuja sie. Zaroweczki moze nie, ale DEKRA nie sprawdzi przeciez glowicy, popychaczy, wtryskiwaczy, panewek korobowych. Sorry ale nie psuje sie Lexus i nie ma mowy zeby jakis Niemiec mu podskoczyl. Mercedes? Poczytajcie forum, spojdzcie na Allegro, gdzie jest mnostwo E klasy z uszkodzonym silnikiem na ofercie. Volvo V70? Pewnie nie sprawdzaja skrzyn, ktore psuje sie co 200k km, przekladni katowej, najwiekszego badziewia na swiecie 2,4d, ktore ma wszystkie mozliwe awarie diesli na swiecie.
    1
  • szczepan
    2017-06-24 20:48:16
    Accord 2.2 cdti przebieg 310000 i dobrze się ma aczkolwiek docisk i tarcza sprzęgła zmieniona przy 300000 więc teraz tylko jazda pozatym małe spalanie ropy
    0
  • Bolo to debil
    2014-05-13 21:17:35
    Fakty są takie że elvis nadal nie żyje
    0
  • ddd
    2014-05-15 10:53:46
    Fabia 14 mpi 2000r Zero korozji, zero awarii silnika, sporadycznie jego osprzęt i wymagane wymiany przebiegiem. klocki tarcze zawieszenie Zapomniałem, kiedy ostatnio wymieniałem jakąś żarówkę, chyba 5 lat temu razem z regulatorem napięcia. 210 tys. Części tanie jak barszcz.
    0
  • LOL
    2014-05-01 17:39:19
    Najmniej awaryjne auta są z Japonii. Tu nie a ani jednego. Żart?
    0
  • naiwny
    2014-05-01 13:08:22
    Te raporty można POrównać do wyników cieniasa płemieła sondaży !!! kto zamawia taki i wynik !!! jaja jak berety w wykonaniu niemców !!!.
    0
  • reanimator
    2014-05-01 12:46:15
    Eksperci z Niemiec to i pierwsze 4 marki są niemieckie. Przypadek?
    Raport daje do myślenia...
    Gdzie Toyota? Nie było eksperta z Japonii?
    0
  • Wiesio13 bicz na PISmatołki
    2014-05-01 15:05:22
    Dekra ...niemcy sie juz nie raz skopromitowali !
    Japonczycy gora !
    0
  • EGZORCYSTA
    2014-05-01 15:18:06
    Ale bzdury! Właśnie w niemieckich autach najczęściej wysiada elektronika!
    Pod względem niezawodności przodują japończyki.
    Wiele lat mieszkałem w RFN i parę razy zabierałem na TUV mazdę, nissana, oraz golfa. Dało się zauważyć jaskrawą dyskryminację zagranicznych marek przez niemieckich kontrolerów
    0
  • USA
    2014-05-01 16:36:16
    Mialem Audi A4 Quqttro 3L, nic sie bardziej nie psulo jak to auto Przy 60000km poszed napinacz paksa rozrzadu i silnik do wymiany. Nigdy wiecej audi! A gdzie sa Laxusy, Acury, Infinity ktore w USA na gloe bija niemieckie auta. Audi rankingu Customer Rapport -- jakosc ponizej sredniej
    0
  • ślązak
    2014-05-01 19:38:21
    DO Ciióla ~Wiesio13 bicz na PISmatołk

    Napewno nie źałują Poska być w UE, bo na koszt Niemiec źyje się w Polsce teraźniejszej lepiej jak za komuną lub przed wojną. Oby sąsiad się nie rozchorował.
    0
  • bob 01
    2014-05-01 20:11:22
    Co Wy tu pierdzielicie. Moja Panda ma po 11 latach 156 tys. i jeździ dalej. i co wy na to!!!
    0
  • arma
    2014-05-05 16:13:27
    w zasadzie to samochód zadbany, serwisowany, z coroczną wymianą oleju filtrów i w razie konieczności wymienianym co trzeba na czas, będzie służył długo.
    Jeżeli ktoś kupuje samochód i wymienia olej co 3-4 lata bo mało jeździ (znam taki przypadek) to czego się spodziewa?
    Nie ma znaczenia kraj pochodzenia a jedynie dbałość użytkownika. Niestety u nas panuje przekonanie, że jak stanie na drodze to się zrobi.
    0
  • wolna
    2014-05-02 08:26:55
    Artykuł mocno sponsorowany.
    Mój Citroen SAXO 266000 km i nadal jeździ bezawaryjnie.
    1
  • Złomek
    2014-05-09 12:32:59
    Niemcy = Polska
    150 000km =300 000km
    5lat =10lat

    Szerokości
    1
Reklama

Zobacz więcej

Reklama