Duży fiat w dobrej cenie. Zobacz rywala volkswagena
1 Tylko wyluzowani kobieciarze mogli stworzyć nadwozie odwracające głowy zarówno kobiet jak i mężczyzn...
dziennik.pl
2 Pięcioletni staż na rynku i tylko kilka drobnych ingerencji stylisty to wynik godny do pozazdroszczenia nie tylko w show biznesie, ale także w motoryzacji...
dziennik.pl
3 Dodatki takie jak osiemnastocalowe alufelgi, ksenonowe światła i przyciemniane szyby zdradzają, że nie jest to wersja otwierająca cennik. Testowany egzemplarz to wersja sport, która zawiera wszystkie możliwe opcje...
dziennik.pl
4
dziennik.pl
5 Siedzi się nisko, a przed oczami mamy czytelnie wyskalowane zegary. Różnią się o tradycyjnych tym, że wskazówka startuje na zegarowej godzinie szóstej. Wielopłaszczyznowa regulacja kierownicy również sprzyja zajęciu wygodnej pozycji
dziennik.pl
6 Pasażer siedzący z przodu ma zapewnioną przestrzeń na nogi kosztem zmniejszenia pojemności schowka w desce rozdzielczej. Na szczęście ten w podłokietniku i kieszenie w drzwiach rekompensują ten mały niedostatek
dziennik.pl
7 Z tyłu kolejne zaskoczenie. Fiat brawo bez wysiłku pomieści trzy dorosłe osoby. Jest szeroko i wysoko. Projektanci wnętrza Fiata nie przewidzieli jednak, że w pięcioosobowym aucie ktoś będzie chciał przewieźć… pięć osób. Konkretnie chodzi o podłokietnik, który w pozycji pionowej stanowi tak twarde oparcie dla pleców środkowego pasażera tylnej kanapy, że skutecznie zepsuje mu przyjemność podróżowania tym autem
dziennik.pl
8 Walory użytkowe były bardzo istotne dla zespołu projektantów pracujących nad bravo, co widać po bagażniku. 400 litrów standardowej pojemności to jeden z lepszych wyników w klasie, a możliwość powiększenia jej poprzez składaną tylną kanapę ucieszy w trakcie przeprowadzki lub zakupu lodówki
dziennik.pl
9 Trudno uwierzyć, że osiąganie setki w 8,2 sekundy i 215 km/h na godzinę może być tak tanie. Wszystko za sprawą silnika multijet o pojemności 2 litrów. Cztery cylindry i turbodoładowanie generują 165 KM i zawrotne 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego
dziennik.pl
10 Dzięki temu, że moc maksymalna jest dostępna dopiero od 4 tys. Obr./min. można tym autem jeździć spokojnie. Jak tylko wskazówka obrotomierza wychyli się w okolice magicznej 4, auto wystrzela do przodu połykając kolejne kilometry. To zadziwiające, że nawet przy 160 km/h nadal możemy żwawo przyspieszyć
dziennik.pl
11 Nawet brutalne traktowanie pedału przyspieszenia nie nadwyręży naszego portfela. Silnik bravo zadowoli średnio 7 litrów oleju napędowego na 100 kilometrów, a w mieście komputer pokładowy pokaże około 9 litrów. Spokojna jazda w trasie kosztuje nas mniej niż 5 litrów na każde 100 kilometrów
dziennik.pl
12 Sześciobiegowa skrzynia idealnie współgra z mocną jednostką napędową. Zapas momentu obrotowego nie zmusza kierowcy do częstego redukowania biegów
dziennik.pl
13 Rozsądną alternatywą dla dwulitrowego turbodiesla jest benzyniak multiair o pojemności 1,4 litra. Silnik ten generuje moc 140 KM przy 5,5 tys. obr./min. i maksymalny moment obrotowy 230 Nm już przy 1750 obr./min. Auto z tym silnikiem waży 1275 kg (Fiat Bravo Sport 2,0 Multijet/165 KM; 1360 kg) i rozpędza się do pierwszych 100 km/h w 8,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 204 km/h. Zużycie paliwa to odpowiednio 8,5/6/11 l/100 km (średnio/trasa/miasto)
dziennik.pl
14 Jednostka multiair obniża cenę bravo bport o 4 tys. zł i wygrywa z turbodieslem kulturą pracy. Mulijet jest natomiast szybszy i bardziej elastyczny
dziennik.pl
15 Fiat bravo o dziwo nie odniósł rynkowego sukcesu i kilka miesięcy temu koncern postanowił zakończyć produkcję tego auta. Oznacza to, że jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem nowego bravo, musi się pospieszyć. Z zapasów dilerów w pierwszej kolejności znikają najbogatsze wersje z najlepszymi silnikami
dziennik.pl
16 Promocyjne ceny wynoszą w tej chwil około 76 tys. za bravo sport multijet i około 72 tys. zł za bravo sport multiair...
dziennik.pl
17 Kwestię wyboru wersji silnikowej pozostawiamy do indywidualnego rozstrzygnięcia :)
dziennik.pl
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję