Warszawa
Reklama

Na 6 z dieslem? Mazda wykombinowała nowość dla dużej rodziny. ZDJĘCIA

4 listopada 2013, 09:37
Inżynierowie Mazdy już zdążyli udowodnić, że potrafią robić trwałe i bezawaryjne auta. Po skromnie zaprojektowanej ale pancernej serii 626 przyszedł czas na nowe pokolenie klasy średniej. Pierwsza mazda6 szybko się zestarzała i miewała problemy ze rdzą ale na rynku aut używanych wciąż jest poszukiwana przez kierowców (złodzieje także ją "lubią"). W czasie gdy nie zdążyliśmy przyzwyczaić się do drugiej generacji szóstki, Mazda po zaprezentowaniu konceptu takeri wprowadziła do sprzedaży materiał na bestseller. Dziennik.pl sprawdził topową wersję trzeciej generacji mazdy6 z nadwoziem kombi i turbodieslem pod maską…
Inżynierowie Mazdy już zdążyli udowodnić, że potrafią robić trwałe i bezawaryjne auta. Po skromnie zaprojektowanej ale pancernej serii 626 przyszedł czas na nowe pokolenie klasy średniej. Pierwsza mazda6 szybko się zestarzała i miewała problemy ze rdzą ale na rynku aut używanych wciąż jest poszukiwana przez kierowców (złodzieje także ją "lubią"). W czasie gdy nie zdążyliśmy przyzwyczaić się do drugiej generacji szóstki, Mazda po zaprezentowaniu konceptu takeri wprowadziła do sprzedaży materiał na bestseller. Dziennik.pl sprawdził topową wersję trzeciej generacji mazdy6 z nadwoziem kombi i turbodieslem pod maską… / Mazda
Inżynierowie Mazdy słyną z tego, że potrafią robić trwałe i bezawaryjne auta. Jak w praniu spisze się ich świeża propozycja? Pod karoserią nowej generacji modelu 6 konstruktorzy zamknęli niezwykły układ hamulcowy. Zobacz, czym i za jakie pieniądze koncern nęci głowy rodzin nad Wisłą...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama