Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Polska zima kontra bajery. Zobacz pierwszy test całkiem nowego volvo V40 cross country

22 stycznia 2013, 12:07
Volvo nabrało wiatru w żagle i wprowadza do swojej oferty kolejne modele aut zbudowane na bazie nowego V40. Teraz skandynawski producent planuje podbić segment kompaktowych crossoverów, czyli aut prawie terenowych, ale idealnie nadających się do zdobywania krawężników, pokonywania dziurawych ulic i szaleństwa na zaśnieżonych górskich drogach...
Volvo nabrało wiatru w żagle i wprowadza do swojej oferty kolejne modele aut zbudowane na bazie nowego V40. Teraz skandynawski producent planuje podbić segment kompaktowych crossoverów, czyli aut prawie terenowych, ale idealnie nadających się do zdobywania krawężników, pokonywania dziurawych ulic i szaleństwa na zaśnieżonych górskich drogach... / dziennik.pl
Mróz, śnieg i ślizgawica! Tam gdzie zima wycina z dróg samochód po samochodzie ten wózek nie pęka - ma mocny silnik, napęd na cztery koła i podwyższone zawieszenie. Dziennik.pl sprawdził nowe volvo V40 cross country T5 AWD...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
samochód volvo volvo v40 cross country
Reklama

Komentarze (15)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Michał
    2013-01-27 14:50
    No cóż, redaktorzy opisujący samochód przeoczyli kilka bardzo ważnych szczegółów. Volvo V40 Cross Country AWD czyli z napędem na 4 koła jest dostępne tylko z silnikiem T5. Reszta silników możliwa jest wyłącznie z napędem tradycyjnym. Z opisu odnosi się wrażenie, że podane silniki dotyczą wersji AWD. Byłem przedwczoraj w salonie oglądałem samochód, przeczytałem katalog i cennik. Szkoda tylko, ze zaniedbali tego eksperci Dziennika.
    0
    zgłoś
  • Znafca
    2013-01-24 19:40
    Kaezdy samochut jest gorszy nisz 15 letni Wieśvagen.
    Wieśwagen żondzi.
    0
    zgłoś
  • Alek.
    2013-01-24 05:32
    To jest gowienko nie volvo moje vovo 89r.740 GLS 386000tys.Km.
    0
    zgłoś
  • kupa kitu!
    2013-01-23 15:55
    Nie ma to jak 20-letni Passat Tdi od starego SS-mana z Reichu z bardzo małym przebiegiem...
    0
    zgłoś
  • Pan z Volkswagena od dziadka, spod kościoła
    2013-01-22 21:10
    Jak na chiński samochód całkiem całkiem.
    0
    zgłoś
  • Tofik
    2013-01-22 18:05
    Pierwszy taką stylistykę w samochodach zastosował Peugeot. Za nim podążyła KIA, Fiat i inni producenci, teraz kolej na Volvo. Z tym, że żaden Peugeota nie doścignął i wszystkie inne są byle jakie. I nie piszę tego z miłości do Peugeota, bo wolę mojego amerykańca, ale fakt jest faktem.
    0
    zgłoś
  • MEC. RYSZARD KALOSZ
    2013-01-22 16:25
    DO NIK
    A JA CIEBIE ZAPYTAM, CZY CI CIEPŁO , GDY BĘDZIESZ JECHAŁ DO BRACI NA WSCHÓD W WAGONACH PO WĘGLU.
    0
    zgłoś
  • lsodjjd
    2013-01-22 16:04
    Wszędzie same KIAnkopodobne. Rozumiem S60, S80(stare "budy"), które cały czas sylwetkę trzymają przy czym, na drodze prowadzą się jak plastry bez względu na nawierzchnię no i XC90, którego rzadko uszkodzenia po zderzeniach czołowych sięgają przedniej szyby. A to? Obstawiam, że przy pierwszym lepszym dzwonie rozsypie się w kawałki, ale przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa podróżujących - myślę, że tu jeszcze koncern Volvo do powiedzenia coś ma.
    0
    zgłoś
  • nik
    2013-01-22 15:18
    do MEC. RYSZARD KALOSZ

    a jak w autobusach, grzeją cokolwiek?
    0
    zgłoś
  • MEC. RYSZARD KALOSZ
    2013-01-22 14:08
    I, TO JEST WŁAŚNIE SAMOCHÓD DLA POST-KOMUSZEGO BACHORA, KTÓREGO TATUSIE I MAMUSIE RZĄDZILI PRL-em.
    1
    zgłoś
  • ciach
    2013-01-22 14:06
    Crossover... ja wiem, że to nie samochód terenowy, ale opony niskoprofilowe do pokonywania dziur i wysokich krawężników?
    0
    zgłoś
  • smith
    2013-01-22 14:04
    silnik jest zrobiony z gorszych materialow niz ten w RS.gorsze tloki,korbowody,wtryski,intercooler turbina.
    0
    zgłoś
  • fanvolwo
    2013-01-22 13:45
    To auto sie zimy nie boi, ale my sie boimy kosztow jego zakupu i utrzymania oraz rozczarowujacej ciasnoty na tylnej kanapie...:)
    0
    zgłoś
  • wow
    2013-01-22 13:34
    cena ...
    0
    zgłoś
  • Sceptyk
    2013-01-22 12:51
    Artykuł
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama