Ślicznotki i pokraki - projekty z rządowego konkursu na auto elektryczne. Niektóre są... dziwne
1
Jacek Chrzanowski to główny projektant supersamochodu o nazwie Syrma Hypersport Concept, który premierę miał w 2015 roku czasie salonu w Genewie CZYTAJ WIĘCEJ.
Dziś polski stylista w rodzinnej Łodzi prowadzi pracownię One One Lab i wraz z zespołem tworzy m.in. samochody CZYTAJ WIĘCEJ. A najnowszym projektem jest model LYNX, który zgłoszono do konkursu na polski samochód elektryczny.
Jacek Chrzanowski
2
Czy tak będzie wyglądać elektryczna syrena nixi? Jak powiedział nam Arkadiusz Kamiński, szef AK Motor Polska Sp. z o.o., nowy samochód z napędem elektrycznym jest owocem prac, które były przedstawione w Ministerstwie Rozwoju. - Przyszłą produkcję planuje się umiejscowić na terenie FSO w Warszawie, z którą firma AK Motor współpracuje od początku swojej działalności - stwierdził biznesmen. Szef AK Motor podkreśla, że samochód będzie korzystać z najnowszych osiągnięć technologicznych, dzięki czemu możliwe będzie np. naładowanie jego akumulatorów do 90 proc. pojemności w 15 minut.
- Zasięg pojazdu w ruchu miejskim, pozwoli na przejechanie ponad 150 km. Szacowany koszt przejazdu 100 km syreną nixi, według założeń wynosić będzie ok. 6 zł lub mniej - wyliczył Kamiński. CZYTAJ WIĘCEJ
ElectroMobility Poland
3 PLAGA Designers to wrocławski duetu stylistów w skład którego wchodzą Daniel Płatek i Artur Gaca. Płatek ma na swoim koncie m.in. sensacyjny projekt renault art deco, który w 2016 roku trafił do finału konkursu Renault i został nagrodzony w kategorii styl i inspiracje. Stworzył też koncepcyjny autobus Audi City Bus Concept oraz wyścigówkę Audi. Dziełem wrocławianina są też samochody rządowe wymyślonej przez niego marki Presidento. CZYTAJ WIĘCEJ
ElectroMobility Poland
4 Jury konkursu będzie obradować w lipcu i sierpniu, a rozstrzygnięcie nastąpi 12 września podczas uroczystej gali.
ElectroMobility Poland
5 Konkurs wyłoni pięć zwycięskich wizualizacji, na podstawie których powstaną jeżdżące prototypy.
ElectroMobility Poland
6 Na ich budowę ogłoszony ma być kolejny konkurs. Po rozstrzygnięciu ElectroMobility Poland planuje proces homologacji, produkcji krótkich serii, a następnie wsparcia przy uruchomieniu produkcji seryjnej.
ElectroMobility Poland
7
ElectroMobility Poland
8
ElectroMobility Poland
9
ElectroMobility Poland
10
ElectroMobility Poland
11
ElectroMobility Poland
12
ElectroMobility Poland
13
ElectroMobility Poland
14
ElectroMobility Poland
15
ElectroMobility Poland
16
ElectroMobility Poland
17
ElectroMobility Poland
18
ElectroMobility Poland
19
ElectroMobility Poland
20
ElectroMobility Poland
21
ElectroMobility Poland
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję