Warszawa
Reklama

Który silnik TDI jest lepszy? Wielki egzamin napędu uwielbianego przez Polaków

23 kwietnia 2013, 15:41
Model Q5 stworzono dla kierowców, dla których Q7 jest o jeden rozmiar za duże, a Q3 za małe. Moda na podwyższone auta przypłynęła przez ocean do Europy z USA, gdzie każdy dom na przedmieściach ma biały płotek i podjazd, na którym jest zaparkowany błyszczący SUV. Producenci aut nie mogli pozostać obojętni na rosnący popyt i po kolei wprowadzali do swoich ofert nowe modele pojazdów "rekreacyjno sportowych". Okazało się, że kierowcy są w stanie zapłacić za niemal wszystko, w czym siedzi się kilka centymetrów wyżej niż w popularnych osobówkach...
Model Q5 stworzono dla kierowców, dla których Q7 jest o jeden rozmiar za duże, a Q3 za małe. Moda na podwyższone auta przypłynęła przez ocean do Europy z USA, gdzie każdy dom na przedmieściach ma biały płotek i podjazd, na którym jest zaparkowany błyszczący SUV. Producenci aut nie mogli pozostać obojętni na rosnący popyt i po kolei wprowadzali do swoich ofert nowe modele pojazdów "rekreacyjno sportowych". Okazało się, że kierowcy są w stanie zapłacić za niemal wszystko, w czym siedzi się kilka centymetrów wyżej niż w popularnych osobówkach... / Audi
Audi sprzedaje obecnie więcej aut niż kiedykolwiek w historii. Większość z nich wyjeżdża z salonu z silnikiem TDI. Pod maskę nowego Q5 możemy zamówić silnik 2.0 TDI lub 3.0 TDI. Który z nich okazuje się lepszy w bezpośrednim starciu? Zobacz plusy i minusy...

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama