Europejczycy oszaleli na punkcie Insigni. Opel zebrał już ok. 75 tysięcy zamówień na to auto, a zapotrzebowanie ciągle rośnie. Także w nad Wisłę stylowa limuzyna wjechała jak burza.
"Wprowadzenie Insigni to jeden z najlepszych debiutów marki Opel w Polsce. W ciągu tygodnia od chwili premiery sprzedano ponad 1000 sztuk. Samochód obejrzało ok. 15 tys. osób a to z kolei największa liczba od czasu pierwszej odsłony obecnej Corsy D." - powiedział DZIENNIKOWI Wojciech Osoś z biura prasowego GM Poland.
>>>Nowy opel i jego rewolucyjne światła w akcji
Pod karoserią Insigni kłębią się zaawansowane rozwiązania techniczne. Pierwszym z brzegu jest inteligentne oświetlenie Adapting Forward Lighting (AFL). Nowe reflektory AFL zostały opracowane wspólnie przez specjalistów z Opla i firmy Hella. Innym superwynalazkiem jest kamera "Opel Eye", która czyta znaki drogowe, pilnuje toru jazdy i chroni przed wypadkiem.
>>>Samochód, który czyta znaki drogowe
Limuzyna Opla jest dostępna z napędem na przednią i obie osie. Układ Adaptive 4x4 to nic innego jak rozwiązanie ze sprzęgłem typu Haldex, które debiutowało w saabie 9-3 XWD. Każda auto z systemem 4x4 dostanie specjalne zawieszenie FlexRide z systemem Adaptive Stability Technology. Takie podwozie samo rozpozna drogę, styl jazdy kierowcy, by w ułamku sekundy zareagować właściwą siłą tłumienia amortyzatorów czy wciągnąć do pracy inny sztab elektronicznych wspomagaczy.
>>>Pierwsza stłuczka Insignii
Opel Insignia jest do kupienia jako sedan i 5-drzwiowa limuzyna. Cena od ok. 73 tys. zł. W kwietniu pojawi się Insignia Sports Tourer, czyli jedno z najseksowniejszych obecnie kombi. Wielu kierowców ulegnie…