Problem dotyczy niektórych sztuk skody superb II i octavii II z sześciobiegową przekładnią DSG. Sterownik tej skrzyni biegów może niewłaściwie interpretować temperaturę sprzęgła i uaktywnić funkcję ochronną tego elementu, co objawia się miganiem wskaźnika biegu, "szarpaniem" pojazdem, zmniejszeniem momentu obrotowego silnika oraz wyłączeniem sprzęgła. Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 206 samochodów skoda superb II i octavia II (lista numerów VIN obok).
>>>Plaga niedoróbek dręczy auta w Polsce!
Skoda poinformowała, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną indywidualnie powiadomieni przez dilerów o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt przedsiębiorcy dokonana zostanie kontrola oraz w uzasadnionych przypadkach zmiana oprogramowania sterownika skrzyni biegów.
Opel donosi, że w niektórych egzemplarzach vivaro zamki pasów bezpieczeństwa zamontowane w drugim i trzecim rzędzie siedzeń mogą ulec poluzowaniu. Kampanią serwisową na rynku polskim objęte są 754 pojazdy wyprodukowane w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii (lista numerów VIN obok).
>>>Polacy bezmyślnie drą opony i palą benzynę
Podobnie Reanult - w modelach trafic II, wyprodukowanych w do 14 stycznia 2008 r. w Hiszpanii oraz do 12 marca 2008 r. w Wielkiej Brytanii, śruby mocujące tylne, boczne pasy bezpieczeństwa mogą się odkręcić. Na rynku polskim sprzedano 3420 egzemplarzy tego auta (lista numerów VIN obok).