Reklama
Reklama
Reklama

Toyota Camry z nowym napędem hybrydowym w Polsce znika w ciemno. A ile pali i jak jeździ?

Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive / dziennik.pl
Toyota Camry po 15 latach wraca do Polski jako zupełnie nowy model. Źródłem mocy jest najnowszy napęd hybrydowy, a nadwozie wymiarami przebija choćby Skodę Superb. Oto pierwsze wrażenia z jazdy najmłodszym dzieckiem japońskiej marki.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Toyota Camry napęd hybrydowy wideo cena wyposażenie spalanie

Powiązane

Reklama

Komentarze (30)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Pitupo
    2019-12-12 16:49
    zamykanie drzwi jak w trampku
    0
    zgłoś
  • hans klos
    2019-11-24 20:46
    Co to za oszczędność. Ja w Dodgu Chargerze mam 3.6 pentastar i przy jeździe 100-120 pali mi 9l na autostradzie. Przy 200 nigdy nie więcej niż 14-15l. Oczywiście mówię o LPG, czyli faktyczny przeliczenie w stosunku do benzyny to 4,5-5l autostrada i 7-7,5 przy prędkościach ponad 200. Auto ma 5m. Zatem gdzie tu logika i oszczędność??? Wygoda i komfort: W Dodgu mam wszystkie elementy - skórę, navi, wentylowane i podgrzewane fotele i szereg innych funkcji. Najważniejsze, że przy krzyni ZF 8 biegowej ma około 6,5-6,7 do setki. W cenie tej Camry mam auto z tym silnikiem max roczne. A w wersjach HEMI 5,7 i STR to znajdę do max 2 lat z przebiegiem do 40tyś. Dla tego samochodu do dopiero dobre dotarcie.
    1
    zgłoś
  • Krystian
    2019-06-17 13:36
    Wcale mnie to nie dziwi, sam jak będę wymieniał auto to ten model jak najbardziej wchodzi w gre. Wizualnie bardzo spodobał się żonie, szczególnie wnętrze
    0
    zgłoś
  • miastowy
    2019-06-10 13:45
    Camry auto dla ludzi, którzy nie lubią się obnosić, ale cenią sobie komfort i wygodę. Po wnętrzu jest to doskonale widoczne
    0
    zgłoś
  • dij
    2019-06-05 07:09
    180km/h, mamy więc kolejny super trend.
    0
    zgłoś
  • Marciarz
    2019-06-04 22:15
    byłem na jeździe próbnej w salonie carolina toyota wola i właśnie jeździłem hybrydą camry. Powiem wam, że bajka. Samochód świetnie się prowadzi, cicho chodzi no i jest eko :)
    0
    zgłoś
  • jacenty
    2019-06-03 14:38
    W tym segmencie napęd hybrydowy się przyda, wyposażenie też nie jest kiepskie. Toyoty ogólnie wygodne to i ta się przyjmie, w końcu powrót po tylu latach przerwy
    0
    zgłoś
  • Jsns
    2019-06-03 07:35
    V6, 4x4 i biorę
    0
    zgłoś
  • miska z miską
    2019-06-02 20:12
    Zgłupieli chyba. Prawie 162 tysiące za bardzo przeciętny samochód. Będą próbowali to wcisnąć jako flotowe, bo taka jest polityka tej firmy. Nie ma się co ekscytować. Pan dziennikarz pieje z zachwytu w tekście reklamowym.
    2
    zgłoś
  • Hggg
    2019-06-02 13:52
    8s do setki? Śmiech na sali. Czy ktoś porównywał do innych aut tej klasy? Czy znika w ciemno, bo zostaje w tyle za wszystkimi innymi? Oszczędności też nie prowadzi w stawce.
    0
    zgłoś
  • sly
    2019-06-01 05:47
    kierownica jak w toyocie corolli, tapicerka, zegary i wykończenie. Ostatnio testowałem corollę a teraz testuję jettę. obywa w benzynie. jedno wiem na pewno - nie kupię benzyny i nie kupię toyoty. jetta to technologia vw, która dużo bardziej mi odpowiada. czekam z utęsknieniem na mojego passata który małą szkodę blacharską -oczywiście w dieslu - moc i ekonomia. żadne elektryki, hybrydyi i inne pojazdy bateryjne.
    2
    zgłoś
  • jarek
    2019-05-31 21:06
    Grill z przodu jest po prostu paskudny. :(
    0
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • lil
    2019-05-31 09:42
    Świetne auto, na trasy i do miasta. Duży 2,5l silnik i 218 KM. Oj namiesza w swoim segmencie :)
    2
    zgłoś
  • Daria
    2019-05-30 15:26
    Idzie jak świeże bułeczki ? Wpadam rano do biedronki i biorę trzy, płacę zbliżeniowo.
    0
    zgłoś
  • mireczek
    2019-05-30 15:10
    Ładna na naszym rynku brakowało tego typu auta szczególnie z jednostką hybrydową. Przy takiej mocy i takich gabarytach jej spalanie nie jest za duże. Stylistycznie camry piękne
    2
    zgłoś
  • Zdun
    2019-05-30 14:42
    szkoda że nie ma więcej silników do wyboru. Najlepiej diesla - najpopularniejsze w europie. Japończycy powinni to docenić i zrobić jakiś 180-240 KM
    0
    pokażukryj odpowiedzi (3)
    zgłoś
  • fiszman
    2019-05-30 12:42
    Ten samochód jest paskudny, ten przód to brak mi słów aby go opisać i nie obrażać tej solidnej marki. "Toyoto nie idź tą drogą". Sedan ma być sedanem a nie delfinem. Ma mieć zarysowany przód kabinę i tył. Przód wygląda jak maszynka do golenia, no tył trochę lepiej. Myślę, że ten kto kiedyś otworzy biznes polegający na montażu nowych technologii w stare piękne klasyczne nadwozia będzie bogatym człowiekiem.
    5
    zgłoś
  • skoprpion
    2019-05-30 12:29
    reasumujac ten samochód baredziej zatruwa srodowisko niz 20 letni diesel
    3
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Jan 1980
    2019-05-30 11:02
    Pierwsza Toyota od dawna która mi sie podoba, ale brakuje porządnej 6 cylindrowej benzyny i 6 cylindrowego diesla .
    0
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • kjdnwde
    2019-05-30 09:16
    Najdroższa wersja ma przyciemniane szyby, ściemniające się lusterko wsteczne i podgrzewane przednie fotele - WOW! Do tego rolety na okna, to wszystko mam w 5-letnim fordzie, takie "bonusy" powinny być w podstawowej wersji auta takiej klasy. 5.5L/100km w na małych górskich dróżkach to dobry wynik, ale już 8.5l/100km na autostradzie to średnio - dobrze jak na benzynówkę, ale jak ma to pokonać diesle z normami Euro5/6, które palą 8-9l/100km dopiero jak ciśnie się autostradą 160-180kmph. Jednym zdaniem - fajne auto, zbyt slabo wyposazone w wersji podstawowej, hybryda zupelnie mnie nie przekonuje jesli ma mi palic tyle samo ile moj diesel teraz.
    6
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama