Dotychczasowy dyrektor, Wojciech Masalski, po pięciu latach zarządzania strukturami handlowymi Fiat Auto Poland zdecydował się opuścić firmę.
Marek Kisz, czyli nowy dyrektor handlowy FAP, jest związany z włoskim koncernem od 1997 roku. Przez lata przechodził kolejne stopnie kariery. W marcu 2006 r. powierzono mu odpowiedzialność za dział marketingu Fiata i Lancii.
W 2007 r. w strukturach handlowych powstał dział brand marketing comunication, który pod kierownictwem Marka Kisza odpowiadał za komunikację marketingową dla wszystkich marek grupy Fiata obecnych na polskim rynku. W tym samym czasie od roku 2009 r. Kisz pełnił równocześnie funkcję dyrektora sprzedaży.
W marcu 2012 r. Marek Kisz objął w Pradze stanowisko dyrektora zarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing, sprzedaż i posprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim.
Marek Kisz ma 38 lat, jest żonaty, ma jedną córkę. W latach 1994 - 2000 studiował w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu (National Louis University) oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Następnie kontynuował studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej ukończone w 2001 r.