Zobacz marzenie policji i postrach kierowców
1 Małe, nie mierzące nawet 4 metrów auto i tak duże zainteresowanie?
dziennik.pl
2 Nic w tym dziwnego, gdy spojrzymy na zdjęcia
Inne
3 Agresywny body kit plus przede wszystkim nietypowe malowanie sprawiają, że nawet przez chwilę nie pozostaniemy niezauważeni
dziennik.pl
4 Cztery końcówki wydechu potrafią ryknąć na postrach
Inne
5 W środku na amatorów mocnych wrażeń czekają głębokie niczym jezioro Hańcza kubełkowe fotele, przez które przewleczone zostały 4-punktowe pasy bezpieczeństwa
dziennik.pl
6 Autem mogą przemieszczać się (z prędkością światła) jedynie 2 osoby...
dziennik.pl
7 ...zrezygnowano z tylnej kanapy na rzecz klatki bezpieczeństwa
dziennik.pl
8 Ciekawym akcentem jest także czarna podsufitka, nadająca wnętrzu niesamowity charakter
dziennik.pl
9 Mimo rajdowego rodowodu auta, w środku możemy liczyć na udogodnienia typowe dla zwykłych samochodów
dziennik.pl
10 Automatyczna klimatyzacja, radio z dobrym systemem audio, elektrycznie sterowane szyby i centralny zamek
dziennik.pl
11 Nie zmieniona została także multifunkcyjna, skórzana kierownica, która idealnie leży w dłoniach
dziennik.pl
12 Najważniejszy jest oczywiście zespół napędowy
dziennik.pl
13 1.4 litrowy silnik T-Jet zapewnia niebieskiemu skorpionowi takie osiągi, że w rękach policji to auto byłoby postrachem piratów drogowych
dziennik.pl
14 Na niskich obrotach silnik nie daję po sobie poznać, jaki potencjał w nim drzemie. Po instalacji pakietu Esseesse seryjnie oferowany Abarth 500 z doładowanym silnikiem 1,4 T-Jet 135 KM zyskał na mocy do 160 KM!
dziennik.pl
15 Najważniejszy jest oczywiście zespół napędowy
dziennik.pl
16 Zabawa kończy się dopiero przy ponad 6 tys. obr./min
dziennik.pl
17 Dodatkowych emocji dostarcza operowanie lewarkiem zmiany biegów...
dziennik.pl
18 ...skoki są krótkie i precyzyjne
dziennik.pl
19 Po "policyjną" karoserią pracuje zawieszenie w specyfikacji rajdowej R3T i blokada mechanizmu różnicowego
dziennik.pl
20 W okolicach prawego kolana kierowcy, pod deską jest przełącznik wyłączający ABS/ESP. Włączenie i wyłączenie zadziała po przełączeniu guzika i ponownym uruchomieniu auta
dziennik.pl
21 "Policyjny" abarth od początku do końca narodził się w fabryce Fiata w Tychach
dziennik.pl
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję