Zmiany są kosmetyczne, widocznie eksperci doszli do wniosku, że nie ma po co psuć kury która znosi złote jajka. Wystarczy delikatnie wymuskać jej piórka… Z przodu pojazdu pojawiła się osłona chłodnicy w tym samym odcieniu, co nadwozie (począwszy dla wersji Dynamic). Także patrząc z boku można spostrzec pewne estetyczne zmiany, takie jak opcjonalne relingi ze środkową częścią w kolorze matowego chromu i nowy wzór kołpaków kół dla wersji Dynamic.

>>>Fiat uchyla rąbka tajemnicy…

Wszystkie pandy nowej gamy będą wyposażane w lusterka zewnętrzne o większych rozmiarach (opcjonalnie w kolorze nadwozia dla wersji Dynamic) oraz w czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa.

A oto, co znajdziemy nowego we wnętrzu lepszej pandy - nowy i graficznie bogatszy zestaw przyrządów (we wszystkich wersjach) plus nowe kolory tapicerki dla wersji Dynamic (ciągle wesołe i fantazyjne). Nowe tapicerki występują w kombinacji kolorów - czarno-niebieski, czarno-żółty i czarno-fioletowy. Do tego wprowadzono cztery nowe kolory karoserii - żółty tropicalia, niebieski cha cha cha, fioletowy tribal i czerwony twist.

>>>Silniki i samochody z Polski trują najmniej!

W końcu to co najważniejsze - ceny podrasowanej pandy zostały bez zmian, najtańsze auto kosztuje od niecałych 28 tys. zł.

"Warto przypomnieć, że od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 roku do dziś, fabryka w Tychach wyprodukowała aż 1,5 miliona pand, a rok 2009 Fiat planuje zamknąć rekordowym wynikiem ponad 285 000 sprzedanych samochodów. Należy podkreślić, że dziś 88 proc. sprzedanych na świecie pand to wersje o bogatszym wyposażeniu. W dodatku samochód ten, cieszący się powszechną opinią <popularnego auta dla każdego> spełnia wysokie wymagania ochrony środowiska naturalnego, i tak na przykład, od roku 2007 do dzisiaj sprzedano 120 000 sztuk modelu Natural Power (benzyna/gaz ziemny), który to fakt potwierdza pozycję lidera w tym segmencie aut. Nie bez znaczenia jest też to, że wg rankingu niezawodności ADAC za rok 2008 - w kategorii samochody miejskie - fiat panda jest liderem tej klasyfikacji, wyprzedzając toyotę aygo." - powiedział dziennikowi.pl Bogusław Cieślar, szef biura prasowego Fiata.

>>>Zobacz listę aut, które palą tyle co nic