Proszę bardzo - klasyczny płócienny dach zamyka się i otwiera w 9 sekund, nawet kiedy samochód jedzie (do 30 km/h). Audi przewidziało dwie wersje - składanie półautomatyczne lub w pełni automatyczne. Ostatni wariant będzie cieplejszy i lepiej wyciszony.

Reklama

Z zakrytą kabiną samochód przypomina coupe. Złożone pokrycie chowa się w specjalnym schowku za tylnymi siedzeniami, a nie w bagażniku - dlatego kufer mieści od 260 l do 674 litrów po położeniu tylnych siedzeń.

Kabina to cztery osoby na osobnych fotelach. Nie zabraknie luksusowej skóry i multimedialnych zabawek.

Silniki - cztery do wyboru, dwa turbobenzynowe i dwa TDI. Moc od 105 KM do 200 KM. Napęd przenosi sześć biegów ręcznej skrzyni. Na życzenie wstawią sportowy automat.

Z długiego spisu dodatków można będzie zażyczyć sobie np. pakiet sportowy ze specjalnie profilowanymi siedzeniami i twardszym zawieszeniem. Zaostrzenie wyglądu przez spoilery serii S-line także jest na liście…

Reklama

Samochód powstaje w węgierskiej fabryce Audi. Pierwsze sztuki pojawią się na niemieckich drogach w… lutym 2008 roku. Trochę zimno jak na chowanie dachu.

Polską premierę zapowiedziano na wiosnę. Zdecydowanie rozsądniejszy termin…