"Jesteśmy gotowi do wprowadzenia jednej z najbardziej legendarnych marek na świecie w Korei" - powiedział Mike Arcamone, prezes i CEO GM Daewoo.

Jak zapewniają przedstawiciele GM przeprowadzone badania rynkowe wskazują na bardzo silną akceptację marki Chevrolet wśród klientów w Korei Południowej. 

"Pojawiła się nowa możliwość wzrostu, która pozwoli nam konkurować w zupełnie nowych segmentach rynku oraz stworzyć większą niż kiedykolwiek wcześniej ofertę dla naszych klientów, co zapewni lepszą przyszłość naszej firmie oraz naszym pracownikom i agentom sprzedaży" - powiedział Arcamone.

Szefowie GM zapowiadają, że nie będzie miękkiej gry… W tym roku w Korei Południowej amerykański koncern rozpocznie najbardziej agresywny ze wszystkich dotychczasowych plan wprowadzenia samochodów do sprzedaży. Oferta obejmie zupełnie nową linię produktów oraz premiery ośmiu nowych modeli. Nowy portfel produktów Chevroleta zawiera modele: camaro, orlando, aveo i captiva.

"W wyniku istotnych zmian, które dzisiaj ogłaszamy, zamierzamy osiągnąć wzrost sprzedaży krajowej i udziału w rynku, wygenerować dodatkowe przychody, wzmocnić relacje z klientami, stworzyć nowe miejsca pracy i rozszerzyć obecność w Korei" - zadeklarował Arcamone.

Ponadto, GM Daewoo oznajmił światu, że do końca pierwszego kwartału 2011 roku nastąpi zmiana nazwy na GM Korea Co.