Najtańszy model (od 62 900 zł) to wersja Yeti z silnikiem turbobenzynowym 1,2/105 KM i napędem na przednie koła. Samochód będzie posiadać między innymi elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka boczne, 16-calowe stalowe obręcze kół, reflektory przeciwmgielne, VarioFlex (system umożliwiający składanie i przesuwanie tylnych siedzeń w różnych konfiguracjach), poduszki powietrzne czołowe i boczne z przodu.

>>>Ostatnie testy Skody na filmie

Wersja Active (1,2/105 KM od 64 900 zł) dodatkowo zostanie wyposażona w półautomatyczną klimatyzację Climatic, komputer pokładowy, tryb off-road dla napędu 4x4.

Zaś odmiana Ambition (1,2/105 KM od 70 900 zł) jest bogatsza o np. radioodtwarzacz, wielofunkcyjną skórzaną kierownicę, elektrycznie sterowane szyby tylne, 17-calowe alufelgi, kurtyny powietrzne i poduszkę chroniącą kolana kierowcy, czujniki parkowania z tyłu, wyświetlacz dotykowy, chłodzony podłokietnik Jumbo Box.

Najbogatszy model Experience (1,2/105 KM od 75 900 zł) to między innymi bi-ksenonowe reflektory, automatyczna klimatyzacja Climatronic i system HHC wspomagający ruszanie pod górę.

>>>W Polsce - tania jazda Skodą

Yeti 1.8 TSI/160KM (z napędem na cztery koła) występuje w trzech wersjach wyposażenia - Active, Ambition i Experience. Ceny odpowiednio od 83 300 zł, 89 800 zł i 94 800 zł.

Nowa Skoda 4x4 z silnikiem 2.0 TDI/140KM wyposażonym w system common rail pojawi się w dwóch odmianach - Ambition za 96 300 zł i Experience którą wyceniono na 101 300 zł.

Sprzedaż w Polsce wystartuje już na początku tegorocznej jesieni. Ktoś przytuli Yeti?