Oto najlepsze auta używane w cenie do 10 tys. zł. Te silniki posłużą latami
3/21 W przypadku Audi A3 8L nasz typ to prosty konstrukcyjnie benzyniak 1.6 8V/101 i 102 KM, który co prawda ma kilka słabych punktów, ale jest śmiesznie tani w naprawach i dobrze znosi montaż instalacji LPG. Można rozejrzeć się też za 1.8T, choć tu szansa na trafienie auta zmęczonego życiem jest większa. Poza tym silnik ten czasem bierze olej, przedwcześnie może zużyć się łańcuch łączący wałki. Silniki Diesla? Oszczędne, ale wobec wysokich cen oleju napędowego, dużego stopnia wyeksploatowania wielu egzemplarzy i ryzyka kosztownych napraw stawiamy jednak na odmiany benzynowe. Inne wady A3 I to wysokie realne przebiegi, poniszczone wnętrza, dużo egzemplarzy po kolizjach i wypadkach, a przede wszystkim – korozja nadwozia (np., błotniki, drzwi pod listwami, dach). Zalecana dokładna weryfikacja podczas oględzin.
Audi
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję