Suzuki XBEE wygląda na poważnego zawodnika. Uzbrojonego w plastikowe osłony i podniesione zawieszenie ma sprawdzić się w trakcie buszowania po mieście, czy w czasie wypadów za miasto.

O bezpieczeństwo zadba szereg asystentów. System Dual Sensor Brake Support pozwala uniknąć kolizji, dzięki stałemu monitorowaniu otoczenia, a całkowicie nowy układ Back-up Brake Support dodatkowo wspomaga hamowanie awaryjne. Manewrowanie na parkingu ułatwi widok 3D - kierowca widzi pełny, trójwymiarowy obraz otoczenia samochodu.

Suzuki XBEE. Zwarte wymiary mają dać mu przewagę nad konkurencją jeśli chodzi o zwrotność i właściwości jezdne Suzuki

Nowy model zbudowano na bazie lekkiej platformy nazywanej heartect. Inżynierowie twierdzą, że to konstrukcja nowej generacji, która pozwala na poprawę parametrów pojazdu, począwszy od redukcji masy, a skończywszy na zwiększonej sztywności.

Sercem auta jest litrowy turbodoładowany silnik o mocy 99 KM (150 Nm) współpracujący systemem tzw. miękkiej hybrydy. Jednostka współpracuje z 6-stopniowym automatem. XBEE występuje także z napędem na cztery koła, w której dostępne są cztery tryby jazdy.

Na koniec kiepska informacja. Auto jest oferowane w Japonii. Może kiedyś trafi do Europy, ale na razie nic nam o tym nie wiadomo.

Suzuki XBEE Suzuki