Właśnie podstawowy pro_cee'd z silnikiem benzynowym 1.4/109 KM kryje sześć poduszek powietrznych, klimatyzację, ABS, elektrycznie sterowane szyby i ABS. Cena takiego cacka startuje od 51,4 tys. zł.
Samochód z większym i mocniejszym motorem 1.6/122 KM kosztuje 53,9 tys. zł. Topowa, najszybsza jednostka 2.0/143 KM wymaga dopłaty 6 tys. zł.
Za najtańszego turbodiesla 1.6 CRDi/115 KM trzeba zapłacić 60,9 tys. zł. Wysokoprężna 140-konna wersja 2.0 CRDi kosztuje o 4 tys. zł więcej.
Mało tego, równie kusząco wygląda lista dodatków. Ciekawostka to pakiet sportowy (niedostępny do silnika 1.4). Po dopłaceniu 1500 zł dostarczą auto lepsze o tapicerkę i wnętrze typu Sport Concept, 17-calowe alufelgi z oponami 225/45 plus aluminiowe nakładki na progi i pedały.
Kompaktowy cee'd rośnie w siłę - do pięciodrzwiówki i kombi sporty wagon doszła dynamiczna wersja trzydrzwiowa pro_cee’d. Już najtańszy model wyposażono na bogato. To może być dobry interes…
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama