Sprzedaż Suzuki we wrześniu wyniosła 583 sztuki, co stanowi przyrost plus 12,77 proc. w porównaniu z wrześniem 2010 r. (517 sztuk).

Lepsze wyniki japońska marka zanotowała także w ujęciu rocznym: 5340 sztuk w 2011 br., czyli wzrost o 5,74 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (5050 sztuki). 

Producent zaznacza, że dodatnie wyniki uzyskuje pomimo spadkowych tendencji na rynku motoryzacyjnym (prognozy sprzedaży samochodów osobowych we wrześniu br. prezentują ponad 4,29 proc. spadek rynku).

Swój wynik Suzuki zawdzięcza rosnącej popularności miejskich modeli alto, splash oraz Swift. 

Na rynku polskim najchętniej kupowanym modelem Suzuki od początku 2011 roku jest Swift, który znalazł już 1772 nabywców i wzrósł w stosunku do zeszłego roku aż o 56 procent! (w porównaniu do tego samego okresu z 2010 roku uzyskał on wynik : 1 134 sztuk). 

Duży wzrost zainteresowania odnotował także miejski minivan - splash, który w stosunku rok do roku odnotował wzrost na poziomie 53 procent – do poziomu na koniec września 2011 - 469 sprzedanych aut.