W czerwcu firma odnotowała wzrost sprzedaży o 16 proc. (w stosunku do czerwca 2010) - 602 klientów zdecydowało się na zakup samochodu marki Suzuki. W sumie w pierwszym półroczu bieżącego roku nabywców znalazło już 3655 aut tej marki. To więcej o 5 proc. w stosunku do zeszłego roku. Co bardzo istotne, jest to 12 z rzędu miesiąc wzrostu sprzedaży w Polsce.

Nadal najchętniej kupowanym modelem Suzuki w Polsce jest swift - sprzedano 1248 takich aut w pierwszym półroczu br., co oznacza wzrost o 56 procent w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku (799 samochodów).

Kolejnym najchętniej kupowanym modelem Suzuki od początku 2011 roku okazał się SX4, który znalazł już 974 nabywców (w porównaniu do tego samego okresu z 2010 roku uzyskał on wynik: 955 sztuk).

Duży wzrost zainteresowania zaliczył także miejski model - alto, który w stosunku rok do roku odnotował wzrost na poziomie 74 procent - do poziomu na koniec czerwca 2011 - 434 sprzedanych aut.

Suzuki oferuje w Polsce 7 modeli samochodów - alto, splash, swift, SX4, kizashi, jimny i grand vitarę.