Napięcie stopniujemy powoli… Pierwszą nowością brytyjskiej marki będzie odmłodzony Freelander 2. Nowa wersja tego najpopularniejszego Land Rovera trafiła do sprzedaży na początku września. Nadwozie wersji 2011 to nowy, świeży wygląd przedniego zderzaka z obramowaniami lamp przeciwmgielnych, nowe wykończenie maskownicy chłodnicy, zmienione lampy przednie i tylne oraz felgi.

Zmodernizowanego Freelandera napędzają zmodyfikowane silniki: 2,2-litrowy diesel o mocy 150 i 190 KM oraz czystszy od swojego poprzednika silnik benzynowy 3,2 l z mocą 233 KM.

Range Rover to kolejny samochód Land Rovera, jaki będzie można zobaczyć w Paryżu. Prezentowany model wyposażony będzie w nowego turbodiesla 4,4 V8 o mocy 313 KM i 700 Nm. Inżynierowie LR zmniejszyli spalanie o niemal 20 proc, poniżej 10 l/100 km, mimo podniesienia pojemności silnika w porównaniu do poprzednika.

Wreszcie największa niespodzianka - wytęskniony nowy Range Rover Evoque… "Wszyscy wyczekują premiery naszego najnowszego modelu - Range Rovera Evoque. Zaprezentowana w 2008 roku koncepcyjna wersja LRX (na zdjęciu) spodobała się tak bardzo, że postanowiliśmy przenieść projekt do wersji drogowej prawie w niezmienionej formie. Mamy nadzieję, że spotka się z uznaniem jak największej grupy naszych klientów" - powiedział Przemysław Szafrański, brand menedżer Land Rover.

Całkowicie nowy Range Rover Evoque będzie najmniejszym i najlżejszym Land Roverem w historii marki. Samochód ma zostać wprowadzony do sprzedaży w 2011 roku. W ofercie znajdzie się zarówno bardziej ekologiczna i ekonomiczna wersja z napędem na jedną oś, jak i nawiązująca do tradycji marki 4WD.