Szósta generacja Hondy Accord debiutowała w 1998 r. Początkowo auto oferowano w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz coupé. Silniki: 1.6/116, 1.8/136, 2.0/147, 2.2/212 (w wersji Type-R), 3.0 (tylko w wariancie coupé) oraz 2.0 TD/105 KM. Pod koniec 1999 r. zaprezentowano wersję liftback, pod maskę której trafi ł tylko silnik 1.8. W 2001 r. model przeszedł face lifting, a w ofercie pojawiła się nowa jednostka napędowa 2.3/154 KM. Accorda siódmej generacji zaprezentowano w 2003 r.

Honda Accord 2.0 (1998-2003 r.)
od 23 tys. zł

CENY CZĘŚCI (ZŁ) ASO/ZAM.
filtr oleju 54/21
klocki hamulcowe (przód, kpl.) 291/148
tarcze hamulcowe (przód, kpl.) 1080/312
błotnik przedni 856/541
reflektor przedni 629/432

DANE TECHNICZNE – 2.0 16V
Silnik: benz., R4/16V, poj. 1997 cm3, wtrysk wielop. Moc maks. 108 kW (147 KM) przy 6000 obr./min. Maks. moment 184 Nm przy 5000 obr./min. s V maks.: 208 km/h. Przysp. 0-100 km/h: 9,9 s. Spalanie (wg EU: miasto/poza miastem/średnie): 11,4/6,9/8,6 l/100 km. Napęd przedni, skrzynia 5b manualna. Pojemność zbiornika paliwa 65 l. Pojemność bagażnika 427 l.


Przyjemny wygląd, wysoka jakość wykonania oraz dynamiczny silnik

OCENA: 6-


LISTA USTEREK

Rdza pojawia się na złączach elementów podwozia i w układzie wydechowym (1); usterkom ulega aparat zapłonowy (łożysko i palec rozdzielacza) (2); podatne na Zapiekanie są tylne zaciski hamulcowe (3); zdarza się, że niedomaga klimatyzacji (4); nietrwałe są osłony przegubów napędowych (5).


Świetna ergonomia, oryginalny styl oraz dobra jakość wykończenia


Accorda najczęściej można spotkać z silnikami 1.8/136 lub 2.0/147 KM