Począwszy od 1 lipca 2012 r. Fiat S.p.A. będzie mógł korzystać z wyłącznego prawa umieszczania swego logo na koszulkach zawodników Juventusu Turyn we wszystkich rozgrywanych przez klub meczach, w zamian za uzgodnione honorarium w wysokości 35 mln euro (w okresie trzech sezonów) oraz udostępnienie floty samochodów. W nadchodzącym sezonie 2012/2013 stroje piłkarzy Juventusu ozdobi logo marki Jeep.

Porozumienie przewiduje także możliwość wykorzystywania przez Fiat S.p.A. elementów wizerunkowych Juventusu, m.in. przez umieszczenie swego logo na oficjalnych strojach zespołów i personelu klubu. Zawarcie ostatecznego porozumienia z ważnością do 30 czerwca 2015 roku przewidywane jest w okresie kilku najbliższych tygodni.

Jeep, który w lipcu ubiegłego roku obchodził 70-lecie swej legendarnej historii, jest światową marką samochodów o napędzie 4x4 sprzedawanych w ponad 120 krajach całego świata. Od momentu powstania pierwszego modelu w roku 1941 produkcja i sprzedaż samochodów z logo marki Jeep przekroczyła już 15 milionów egzemplarzy.