Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Jak Polacy ratują się przed kryzysem? Oto sposoby kierowców

29 grudnia 2011, 20:41
Aveo - najchętniej kupowany model Chevroleta
Aveo - najchętniej kupowany model Chevroleta / Inne
Kryzys przykręca śrubę. Łapiemy się za kieszeń i coraz skrupulatniej liczymy pieniądze. Jak uciec od ciężkich czasów? Oto sposoby polskich kierowców… Na polskim rynku najbardziej zyskują marki mające dobrą ofertę dla Kowalskiego ze szczuplejszym portfelem. Chevrolet przez 11 miesięcy sprzedał o ponad 20 proc. więcej aut. Należąca do Renault Dacia poprawiła wynik o 18,3 proc. "Klienci wybierają nasze auta ze względu na dobry stosunek ceny do jakości" - mówi Wojciech Osoś z Chevrolet Poland. Jeszcze w 2005 r. marka należąca do koncernu GM sprzedała u nas nieco ponad tysiąc aut. W tym roku ponad 7 tys. i zdobędzie niemal 3 proc. rynku. Dacia w ciągu trzech lat podwoiła sprzedaż z 2,5 do niemal 5 tys. aut. Volvo zanotowało wzrost zbliżony do 6 proc. i wszystko wskazuje na to, że zostanie liderem segmentu premium. Także Hyundai i Suzuki szybko zyskują nowych klientów, podczas gdy marki okupujące dotychczas pierwsze miejsca w rankingach sprzedaży staczają się w dół. Spośród dwudziestu najpopularniejszych marek do końca listopada aż 12 zanotowało spadki sprzedaży. Pierwsza trójka, Skoda, Ford i Opel, traci równo - 6,1 - 6,2 proc. Rekordzistka - Honda, straciła w porównaniu z 2010 r. jedną trzecią klientów, Fiat - jedną czwartą, a Toyota 20 proc.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
hyundai nissan chevrolet volvo suzuki dacia

Powiązane

Reklama

Komentarze(6)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Pirorunochron
    2011-12-29 20:36:53
    Re: ~cdn

    ...lepszy i lepiej wposażony szmelc?
    0
  • Jules
    2011-12-31 12:14:21
    w segmencie premium Volvo dzięki atrakcyjnym cenom wzgledem konkurencji i wysokiej jakości stało sie liderem segmentu premium, a premiery nowych S60 i V60 pomogły utrzymać ta pozycję
    0
  • Norweg
    2011-12-29 17:28:08
    Przeciez te modele Chewroleta to koreanskie Dewo pod nowa nazwa i robione w Koreii. Z prawdziwym Chewroletem niewiele maja wspolnego oprocz nazwy,
    0
  • cdn
    2011-12-29 17:21:49
    No, wreszcie Polacy włączyli myślenie! Po co przepłacać za goły Nieniecki szmelc skoro za mniejsze pieniądze można kupić lepszy i lepiej wyposażony.
    0
  • driver
    2012-01-22 04:15:03
    TOYOTA ma 16 modeli i w USA wymiata wszystko !!! a polske ma gleboko w dup.. to maly, biedny rynek ! w USA bez zmian trzej krolowie po 16 modeli czyli toyota,honda i nissan !
    0
  • jarecki
    2012-02-09 11:04:32
    niemiecki szmelc-ha,ha,ha, zasmial sie hrabia po francusku
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama