Model GRMN iQ 130G powstał na bazie Toyoty iQ i będzie oferowany w limitowanej liczbie 100 egzemplarzy. Oprócz pakietu stylistycznego nadwozia (poszerzone nadkola, nowe zderzaki, aerodynamiczne spoilery i nakładki) oraz 16-calowych obręczy aluminiowych Enkei, samochód ma także obniżone i utwardzone zawieszenie, sportowy układ hamulcowy oraz układ wydechowy z podwójną końcówką.
To, co najciekawsze, kryje się pod maską. Standardowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1,33 l otrzymał turbosprężarkę, która podnosi moc do ponad 130 KM.
Dokładne dane nie są jeszcze znane - firma tłumaczy jedynie, że w zeszłorocznym prototypie udało się osiągnąć moc 128 KM i 180 Nm maksymalnego momentu obrotowego, więc w obecnej, zmodyfikowanej konstrukcji wartości te powinny jeszcze wzrosnąć. Moc przenoszona jest na przednie koła poprzez sześciobiegową, krótko zestopniowaną skrzynię biegów.
GRMN iQ 130G ma trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku.