Lexus UX hitem w Polsce. Hybryda 2.0 kusi nie tylko ceną
2/12 W Europie Zachodniej aż 99 proc. sprzedawanych Lexusów ma napęd zelektryfikowany. W Polsce w zeszłym roku zarejestrowano niemal 93 tys. aut z wyższej półki. W ocenie analityków samochody premium i luksusowe nie sprzedawały się tak dobrze nawet przed wybuchem pandemii. Lexus wykroił dla siebie poważną cześć rynku – nowe numery rejestracyjne dostało ponad 5,6 tys. samochodów osobowych. Taki wynik dał japońskiej marce piąte miejsce w segmencie premium. Postęp i agresywność Lexusa pokazują też wyniki z początku 2023 roku. Tylko w styczniu zarejestrowano w Polsce 943 auta japońskiego producenta. To lepiej aż o 231 proc. w porównaniu z pierwszym miesiącem 2022 roku.
Lexus / SEBASTIEN MAUROY
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję