Nowa Skoda Kodiaq Sportline, czyli tak wygląda SUV dla dużej rodziny

Nowa Skoda Kodiaq na polskim rynku od dziś staje się najbardziej okazałą perłą w koronie czeskiej marki. Z prawie 4,8-metrowym nadwoziem w wersji Sportline, która jest przedsionkiem do rasowej odmiany RS, prezentuje się nadzwyczaj godnie. Czym chce do siebie przekonać?

Z pewnością rozmachem sylwetki. Kodiaq jako pierwszy wykorzystuje elementy nowego języka stylistycznego Modern Solid. W wersji Sportline wyróżnia się podświetlanym grillem w czarnej oprawie. Zresztą czarne są też obramowania szyb, relingi dachowe i dyfuzor tylnego zderzaka.

Reklama

Nowy Kodiaq Sportline i podświetlany grill

Na czarno po raz pierwszy pomalowano także cały słupek D (foto). Ta sztuczka stylistyczna zapewnia płynne połączenie pomiędzy przyciemnionymi szybami pakietu Sunset i sprawia, że dach wydaje się unosić nad resztą nadwozia. Do tego 19-calowe alufelgi Tirsuli wykończenie w kolorze antracytowym można wymienić na większe 20-calowe obręcze Rila z matowymi, czarnymi osłonami Aero (3850 zł).

Nowa Skoda Kodiaq szczyci się dopracowaną aerodynamiką - współczynnik oporu powietrza Cw wynosi 0,282 (dla porównania elektryczny Enyaq: 0,265; Mercedes EQS: 0,20). W siedmioosobowym SUV-ie to doskonały rezultat / Tomasz Sewastianowicz
Reklama

Odmiana Sportline to także seryjnie montowane najbardziej zaawansowane matrycowe reflektory Top LED Matrix z powitalną animacją i wzbogacone kolorowym wsadem o nazwie Crystallinium (przypomina barwny kryształ). Górna sekcja Bi LED i dolny moduł Matrix to łącznie 36 segmentów świetlnych, czyli dwa razy więcej niż w poprzedniku. W nocy ich układ tworzy charakterystyczny dla SUV-ów Skody układ czterech oczu. U dołu większego klosza mamy cienki pasek LED w kształcie litery L, służący jako światła do jazdy dziennej, postojowe i kierunkowskaz.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto
Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Nowy Kodiaq to SUV błyszczący i świecący jak żaden inny w tej klasie. Wszystko przez 14 paseczków LED podświetlających sześciokątny grill między reflektorami. Tyle lampy połączone czerwoną listwą witają animacją świetlną. Do tego są dynamiczne kierunkowskazy z podświetlanymi kryształowymi elementami, podzielonymi na trzy sekcje.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Tomasz Sewastianowicz

Skoda Kodiaq zaskakuje nowatorskim wnętrzem

Skoda radyklanie przeprojektowała kabinę. Kodiaq Sportline drugiej generacji jest wyposażony w 3-ramienną, wielofunkcyjną kierownicę. Zamiast zegarów mamy 10-calowy wirtualny kokpit, a obok centralny 10-calowy ekran systemu multimedialnego. 13-calowy wyświetlacz jest dostępny opcjonalnie w ramach pakietu Technology. To największy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego, jaki kiedykolwiek pojawił się w tym modelu – pozwala sterować nawigacją, muzyką i klimatyzacją. Przy czym Skoda w erze wszechobecnych ekranów jedzie pod prąd i nie rezygnuje z przycisków. Idzie nawet dalej, bo nadaje im nowe znaczenie. Oto absolutną nowinką jest możliwość ustawienia najczęściej używanych funkcji za pomocą klawiszy szybkiego dostępu Skoda Smart Dials. Jak to działa?

Kodiaq w wersji Sportline Design Selection wita wnętrzem w ciemnej tonacji, a standard obejmuje sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, czarną tapicerkę z mikrofibry Suedia z jaskrawą nicią oraz ozdobne listwy na desce rozdzielczej i we wstawkach drzwi / Skoda / Ĺkoda Auto

Skoda Smart Dials, trzy obrotowe przyciski z wyświetlaczami

Poniżej ekranu stacji multimedialnej znajdują się teraz trzy obrotowe przyciski z 32-milimetrowymi cyfrowymi wyświetlaczami. Pokrętła mają bardzo przyjemną w dotyku fakturę z małych piramidek i pracują z delikatnym kliknięciem. To właśnie one umożliwiają szybki dostęp do wielu funkcji – ich zakres zależy od poziomu wyposażenia auta. Dwa zewnętrzne pokrętła dla kierowcy i pasażera obok sterują temperaturą, ogrzewaniem i wentylacją foteli. Środkowa gałka obsługuje maksymalnie cztery różne funkcjonalności, w tym: głośność systemu audio, prędkość wentylatora, kierunek nawiewu, klimatyzację, tryby jazdy i wielkość mapy nawigacji. Centralne pokrętło jest konfigurowane z menu systemu infotainment, a funkcje przełącza się poprzez przytrzymanie wciśniętego przycisku. Cztery dodatkowe klawisze między pokrętłami zapewniają bezpośredni dostęp do funkcji wentylacji przedniej szyby, ogrzewania tylnej szyby, recyrkulacji powietrza i automatycznej klimatyzacji.

Środkowe pokrętło można personalizować i przypisać mu aż 4 wybrane funkcje / Tomasz Sewastianowicz

Nowa Skoda Kodiaq Sportline to także świetne fotele. Wymiary wnętrza?

Wizytówką Kodiaqa pozostaje przestronność, którą Czesi wynoszą na wyższy poziom. Rozstaw osi nie uległ zmianie (2791 mm), ale w nowym wydaniu SUV-a sprytnie wygospodarowano dodatkowe miejsce. Drzwi otwierają się szeroko, niemal pod kątem prostym, co docenią rodzice mocujący się z fotelikami dziecięcymi na tylnej kanapie (uchwyty ISOFIX są zgrabnie zamaskowane). Kierowca o wzroście ok. 186 cm szybko znajdzie właściwą pozycję do prowadzenia auta.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Sprężyste fotele z szerokim zakresem regulacji i głębokim "sportowym" profilowaniem sprawiają, że poczujesz się dobrze przyjęty. Z tyłu rozsiadasz się niemal jak w kinie – na stopy, nogi i nad głową jest bardzo dużo miejsca – nawet więcej niż w obecnym modelu. Pasażerowi podobnej postury siedzącemu w drugim rzędzie od kolan do oparcia fotela zostaje tyle luzu, że można założyć nogę na nogę. Do tego nawet po przesunięciu kanapy do przodu kolana ledwo muskają oparcie przedniego fotela. W wersji 7-osobowej podróżujący w trzecim rzędzie mają o 15 mm więcej przestrzeni nad głową (920 mm).

Nowa Skoda Kodiaq bezkonkurencyjna, pojemność bagażnika większa o 75 litrów

Więcej miejsca wygospodarowano także na ładunek. Bagażnik urósł aż o 75 litrów – teraz zapewnia rekordowe 910 l pojemności w wersji 5-osobowej bez składania tylnych siedzeń. Po ich złożeniu klamkami w burtach oferuje 2105 l (wzrost o 40 l). W wersji siedmiomiejscowej kufer mieści 340 l, czyli o 70 l więcej niż poprzednio, oraz 845 l po złożeniu siedzeń trzeciego rzędu (wzrost o 80 l). Maksymalna pojemność kufra siedmiomiejscowego samochodu dochodzi do 2035 l, czyli o 30 l więcej niż w pierwszej generacji.

W wersji siedmiomiejscowej bagażnik mieści 340 l, czyli o 70 l więcej niż poprzednio oraz 845 l po złożeniu siedzeń trzeciego rzędu (wzrost o 80 l) / Tomasz Sewastianowicz

Bagażnik - podobnie jak w poprzedniku - wyznacza także wzorce w dziedzinie funkcjonalności, z pojemnym schowkiem pod podłogą, głębokimi wnękami po bokach, nisko poprowadzonym (jak na SUV-a) progiem załadunku oraz hakami na torby i klamkami do składania oparć na burtach. Znowu okazuje się, że nikt nie wymyślił nic bardziej praktycznego i większego w tej klasie - Kodiaq jest bezkonkurencyjny.

Nowy Kodiaq wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów DSG

Nowy Kodiaq jest dostępny wyłącznie z automatyczną przekładnią DSG. Dźwignia zmiany biegów po raz pierwszy w historii Skody powędrowała na kolumnę kierownicy z prawej strony. O trybie jazdy decyduje pokrętło – obrót do przodu (D) samochód rusza przed siebie. Obrót do siebie na R i samochód cofa. Naciśnięcie boku przełącznika zaciągnie hamulec postojowy. Przy kierownicy są też łopatki do redukcji przełożeń. Skoda postarała się również o dodatki ułatwiające życie codzienne. Stąd na pokładzie chłodzony i 15-watowy Phone Box do szybkiego, indukcyjnego ładowania nawet dwóch smartfonów. Dodatkowo pasażerowie mogą korzystać z czterech portów USB-C o mocy wyjściowej 45 W. Z kolei 15-watowe wejście USB-C w lusterku wstecznym ułatwi zasilanie wideorejestratora samochodowego.

Skoda Kodiaq wyłącznie z automatem DSG / dziennik.pl / Maciej Lubczyński

Kodiaq Sportline daje wybór z silników spalinowych. Benzyna czy diesel?

Skoda zachowuje się przytomnie i w fazie przejścia na 100-proc. elektromobilność (do 2026 roku wprowadzi 6 nowych modeli elektrycznych) nie rezygnuje z konstrukcji spalinowych. Wręcz przeciwnie – rozwija silniki Diesla oraz jednostki benzynowe TSI. Jednocześnie inżynierowie zastosowali szereg rozwiązań, które mają zapewnić niższe zużycie paliwa – lista obejmuje m.in. nowy, wydajniejszy układ chłodzenia z dodatkowymi uszczelnieniami, które obniżają opór aerodynamiczny, a także żaluzje sterujące dopływem powietrza do silnika.

Nowy silnik 1.5 TSI/150 KM i hybryda plug-in 1.5 TSI

Kodiaq Sportline jest dostępny w dwóch wersjach benzynowych z silnikiem 1.5 TSI/150 KM z instalacją miękkiej hybrydy oraz jako ładowana z gniazdka hybryda plug-in z 1.5 TSI. Silniki Diesla to 2.0 TDI/150 KM i 2.0 TDI/193 KM 4x4. Możliwości jednostek?

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Tomasz Sewastianowicz

Nowa Skoda Kodiaq z silnikiem 1.5 TSI jako miękka hybryda

Silnik 1.5 TSI pierwszy raz dostał technologię miękkiej hybrydy, w której wykorzystano 48-woltowy rozrusznik z napędem pasowym i 48-woltowy akumulator litowo-jonowy. Konstrukcja należy do najnowszej generacji jednostek EA 211 evo2. Pracuje w oszczędnym cyklu Millera (opóźnione zamknięcie zaworów ssących) i jest wyposażona w turbosprężarkę o zmiennej geometrii turbiny. Dodatkowo przy niskim obciążeniu układ aktywnego zarządzania pracą cylindrów (ACT+) odłącza dwa z nich redukując zapotrzebowanie na benzynę. Dzieje się to praktycznie niezauważalnie – o tym, że silnik pracuje w trybie 2-cylindrowym można się zorientować po komunikacie wyświetlanym na wirtualnym kokpicie. Żadnych szarpnięć, wibracji, a w razie potrzeby momentalne przejście na tryb 4-cylindrowy.

Nowy Kodiaq 1.5 TSI/150 KM. Jakie zużycie paliwa i osiągi?

Nowa Skoda Kodiaq z bazowym silnikiem 1.5 TSI/150 KM (250 Nm) od zera do 100 km/h przyspiesza w 9,7 s. Nie jest to rakieta, w zamian producent obiecuje zużycie benzyny na poziomie od 5,2 do 6,6 l na setkę. Wyższe osiągi zapewni 2.0 TSI/204 KM łączony seryjnie z układem 4x4, ale na tę odmianę trzeba jeszcze poczekać.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Nowa Skoda Kodiaq plug-in hybrid - ponad 120 km zasięgu na prądzie

W przypadku hybrydy plug-in silnik benzynowy 1.5 TSI/150 KM i jednostka elektryczna (115 KM) tworzą system o mocy systemowej 204 KM. Napęd na przód przenosi 6-biegowa skrzynia DSG. Taki zespół gwarantuje ponadprzeciętne osiągi – od 0 do 100 km/h przyspiesza w ok. 8 sekund. Skoda twierdzi, że w trybie EV akumulator 25,7 kWh zapewnia ponad 120 km zasięgu. System multimedialny ułatwia wyszukiwanie stacji ładowania, a w przyszłości będzie również obsługiwał funkcję Plug & Charge.

Hybrydowy Kodiaq z silnikiem 1.5 TSI wywraca stolik. Jak jeździ?

W praktyce hybrydowy Kodiaq potrafi przejechać ok. 100 km nie zużywając nawet kropli benzyny – to wystarcza na co najmniej cztery dni jazdy po mieście (do pracy, na zakupy czy trening). W skrócie można nim podróżować jak autem elektrycznym, w dodatku prowadzi się stabilniej od "zwykłej" spalinówki 2.0 TDI (akumulator trakcyjny obniża środek ciężkości).

Z "pustą" baterią SUV Skody jeździ oszczędnie jak klasyczna hybryda – wynika to z faktu, że ładunek, który pozostał w akumulatorze po rozładowaniu części plug-inowej, nadal wystarcza do zasilenia napędu hybrydowego i wykorzystania jego możliwości. Można pokusić się o stwierdzenie, że nieważne czy plug-in jest naładowany, czy rozładowany, jeździ tak samo dynamicznie i oszczędnie.

Fenomenalne jest też ładowanie, które zmienia dotychczasowe postrzeganie hybryd plug-in. Na stacji szybkiego ładowania uzupełnienie energii od 10 proc. do 80 proc. prądem stałym o mocy do 50 kW zajmuje 25 minut – tyle co "małe" zakupy w markecie. Naładowanie od zera do 100 proc. powinno trwać ok. 1 godziny. Auto można też ładować z domowego gniazdka – nocny postój wystarczy by "zatankować" do pełna. Nowy napęd sprawia, że Kodiaq 1.5 TSI plug-in hybrid nie tylko pod względem ceny może stanowić alternatywę dla wersji 2.0 TDI.

Nowa Skoda Kodiaq plug-in hybrid oferuje też funkcję intensywnej rekuperacji, która zapewnia większy odzysk energii / Tomasz Sewastianowicz

Nowa Skoda Kodiaq Sportline z silnikiem Diesla 2.0 TDI/150 KM lub 193 KM 4x4

Kodiaq z silnikiem Diesla 2.0 TDI o mocy 150 KM (360 Nm) to zużycie paliwa na poziomie 5,3-5,9 l/100 km. Czyli 55-litrowy zbiornik powinien wystarczyć nawet na 1038 km zasięgu. Samochód przyspieszy od zera do setki w 9,6 s. Prędkość maksymalna – 205 km/h.

Silnik Diesla 2.0 TDI 193 KM (400 Nm) jest połączony seryjnie z napędem 4x4. Ta podczas pierwszych jazd zostawiła po sobie pozytywne wspomnienia. Dynamika jest więcej niż wystarczająca, a to zasługa ogromnej dawki siły napędowej dostępnej w szerokim zakresie obrotów. Falę momentu obrotowego czuć już od ok. 1500 do przeszło 4000 obr./min. Przy tym 7-biegowa skrzynia DSG przytomnie dobiera przełożenia. W efekcie reakcja na gaz jest błyskawiczna (przyspieszenie od zera do 100 km/h w 7,8 sekundy), a wysokoprężne 2-litrowe serce nawet pod obciążeniem pozostaje kulturalnie ciche. Taki Kodiaq zużywa 6 l oleju napędowego na 100 km. Przy 58-litrowym zbiorniku oznacza to ok. 1000 km zasięgu.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Wyposażenie z półki premium, tak nowa Skoda Kodiaq dba o pasażerów

Skoda oferuje łącznie nawet dziewięć poduszek powietrznych. Oprócz poduszek powietrznych kierowcy i pasażera z przodu, w standardzie są boczne poduszki powietrzne dla przednich siedzeń, poduszki powietrzne chroniące głowę i centralna poduszka powietrzna pomiędzy kierowcą a pasażerem z przodu. Z listy opcji można zażyczyć boczne poduszki powietrzne dla drugiego rzędu siedzeń.

Kierowcę wspiera cała armia elektronicznych pomocników. Funkcja asystenta skrętu reaguje ostrzeżeniem i automatycznym hamowaniem w przypadku zbliżającego się pojazdu podczas skręcania przed nadjeżdżającymi autami. Z kolei asystent unikania kolizji automatycznie wzmocni ruchy kierownicą podczas nagłych manewrów wymijania. Funkcja asystenta skrzyżowań wykorzystuje czujniki radarowe i przednią kamerę do ostrzegania o ruchu ulicznym, rowerzystach lub pieszych podczas wyjeżdżania z podjazdu lub ograniczonej widoczności. W razie potrzeby ostrzega, a następnie automatycznie hamuje. Funkcja ostrzegania przy wysiadaniu błyskiem diody lusterku zewnętrznym i dźwiękiem alarmuje o wykryciu aut nadjeżdżających od tyłu – ma zasięg 35 m i pokrywa kąt 120 stopni.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Nowy asystent parkowania może automatycznie parkować samochód na miejscach prostopadłych i równoległych. Oprócz kierowania, kontroluje teraz także prędkość pojazdu i zatrzymuje się automatycznie w razie przeszkody.

Nowy Kodiaq automatycznie porusza się w korku i sam zaparkuje

Nowy Kodiaq to także ulepszone systemy bezpieczeństwa. Gdy tylko czujniki wykryją awaryjne hamowanie czy nieuchronną kolizję (włącznie z uderzeniem w tył) – Crew Protect Assist automatycznie zamyka okna oraz, panoramiczny dach, aktywuje światła awaryjne i napina przednie pasy bezpieczeństwa. Emergency Assist zmniejsza ryzyko wypadku w sytuacji, gdy kierowca nie jest już w stanie kontrolować pojazdu – wówczas system przejmuje władzę nad autem, włącza światła awaryjne i uruchamia hamulce. Nowy SUV Skody jest też zdolny automatyczne ruszać, podjeżdżać i hamować w korku do prędkości 60 km/h.

Z kolei Turn Assist ostrzega przed kolizją z nadjeżdżającymi pojazdami podczas skręcania w boczne uliczki i automatycznie uruchamia hamulce. Kolejną nową funkcją jest Crossroad Assist – wykorzystuje on czujniki radarowe, znajdujące się w przednim zderzaku, do wykrywania ruchu poprzecznego na skrzyżowaniach, gdzie widoczność może być ograniczona. Wówczas emituje ostrzeżenie dźwiękowe wraz z ostrzeżeniem na centralnym wyświetlaczu. Poprawiony system Front Assist oprócz ochrony pieszych dba również o rowerzystów. Nowy system Top View wykorzystuje cztery kamery i dzięki ulepszonej rozdzielczości obrazu umożliwia monitorowanie otoczenia pojazdu.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Parasol i skrobaczka to jeszcze nic! Skoda Kodiaq zaskakuje pakietem 28 patentów

Drobne rozwiązania, które polepszają funkcjonalność to popisowa dyscyplina Skody – z każdym modelem debiutują nowe gadżety i zawsze dają użytkownikowi frajdę z odkrywania ich oraz testowania przydatności. Kiedy wydawało się, że Czesi wymyślili już wszystko, co może pomóc w życiu codziennym, to nowy Kodiaq wywraca stolik. Obok znanej z poprzednika ochrony krawędzi drzwi i elektrycznej blokady tylnych drzwi przed dziećmi teraz zaskakuje pakietem 28 patentów spod hasła "Simply Clever".

Lista nowinek obejmuje m.in.: środkowy podłokietnik tylnych siedzeń ze zintegrowanym uchwytem na tablet i schowek z uchwytem na kubek na tunelu środkowym, a także czyścik do wyświetlaczy dotykowych. Z tyłu każdego przedniego siedzenia pojawiła się podwójna kieszeń na dokumenty, czasopisma czy smartfon. Parasol i skrobaczka do lodu powstały z ekologicznych materiałów.

Prostopadłościenny czyścik do ekranu pomaga pozbyć się odcisków palców / dziennik.pl / Maciej Lubczyński

Ile kosztuje nowa Skoda Kodiaq Sportline - oto ceny i wyposażenie Polsce

Nowa Skoda Kodiaq Sportline jest już dostępna w konfiguratorze. Lista wyposażenia obejmuje m.in. 19-calowe alufelgi, światła TOP LED Matrix, trzystrefowa klimatyzacja Climatronic, dźwiękochłonne szyby boczne z przodu, trójramienną skórzaną kierownicę, sportowe i elektrycznie sterowane fotele z przodu ze zintegrowanymi zagłówkami, podgrzewaniem, regulacją głębokości siedziska, kluczyk kessy z systemem safe i alarmem, cyfrowy zestaw wskaźników 10,25 cala, stacja multimedialna z ekranem 10 cali, 8 głośników i 1 głośnik centralny, elektrycznie sterowane i składane, podgrzewane lusterka boczne z funkcją pamięci, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, elektryczna blokada otwarcia tylnych drzwi, automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, tempomat, podłokietnik w drugim rzędzie siedzeń z uchwytem na kubki, gniazdo 12V w tylnej części konsoli środkowej oraz w bagażniku, driver alert – funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy, funkcja rozpoznawania znaków drogowych, inteligentny asystent prędkości, asystent skrętu, kamera wielofunkcyjna, system wspomagania ruszania pod wzniesienia, kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania.

Ile kosztuje nowa Skoda Kodiaq Sportline? Ile kosztuje hybryda plug-in?

Nowa Skoda Kodiaq wersji Sportline z silnikiem 1.5 TSI kosztuje od 198 850 zł. Diesel 2.0 TDI/150 KM wymaga przynajmniej 214 800 zł. Mocniejszy wariat 2.0 TDI/193 KM (napęd 4x4) wymaga 233 500 zł.

Nowa Skoda Kodiaq iV Plug-in Hybrid Sportline kosztuje od 232 300 zł. W drodze jest też bogatsza odmiana i Laurin & Klement.

Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Nowa Skoda Kodiaq 2024 - ceny i wersje wyposażenia Selection i Sportline

Nowa Skoda Kodiaq 2024 Selection Sportline
silnik 1.5 TSI mHEV/150 KM 7DSG 174 850 zł 198 850 zł
1.5 TSI iV Plug-In Hybrid (204 KM) 208 300 zł 232 300 zł
silnik 2.0 TDI/150 KM 7DSG 190 850 zł 214 800 zł
silnik 2.0 TDI/193 KM 7DSG 4x4 209 500 zł 233 500 zł

Nowa Skoda Kodiaq kontra stary Kodiaq - różnice w wymiarach

Wymiary (w porównaniu do obecnego modelu) Skoda Kodiaq
Długość [mm] 4758 (+61)
Szerokość [mm] 1864
Wysokość [mm] 1657
Rozstaw osi [mm] 2791
Przestrzeń nad głową w trzecim rzędzie siedzeń (7 miejsc) [mm] 920 (+15)
Pojemność bagażnika [litry] 910 (+75)
Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto

Nowa Skoda Kodiaq 2024 - gama silników

Silniki Moc Moment obrotowy Skrzynia biegów Napęd
PHEV
1.5 TSI iV 150kW/ 204 KM 350 Nm 6-biegowa DSG Przód
Benzyna
1.5 TSI mHEV 110 kW/150 KM 250 Nm 7-biegowa DSG Przód
2.0 TSI 150 kW/204 KM 320 Nm 7-biegowa DSG 4×4
Diesel
2.0 TDI 110 kW/150 KM 360 Nm 7-biegowa DSG Przód
2.0 TDI 142 kW/193 KM 400 Nm 7-biegowa DSG 4×4
Nowa Skoda Kodiaq Sportline / Skoda / Ĺkoda Auto