Mitsubishi Outlander i Mitsubishi L200 zdobyły tytuł "Dobry Produkt 2010" w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w "Dzienniku Gazecie Prawnej" pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Ankieterzy zapukali do gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii...


Mitsubishi Outlander otrzymał najwięcej wskazań w kategorii Samochody Osobowe - Segment D a pickup Mitsubishi L200 zwyciężył w kategorii Samochody Dostawcze.

"Z naszych badań wynika, że klienci cenią Outlandera przede wszystkim za dobre własności jezdne, stylistykę nadwozia, bezpieczeństwo i pojemne, funkcjonalne wnętrze. L200 ze swoją użytecznością, dobrymi parametrami terenowymi i zaawansowanym napędem na 4 koła, pozwalającym na wykorzystywanie go zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych, jest uważane za najlepszy pickup dla właścicieli małych przedsiębiorstw i dużych klientów instytucjonalnych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i budowlanego a także dla służb leśnych i ratowniczych." - mówi Adam Męciński, dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.

Mitsubishi Outlander jest obecnie najlepiej sprzedającym się SUV-em w Polsce - w ubiegłym roku klienci zdecydowali się na zakup 3429 takich pojazdów, co dało 9 proc. zwiększenie sprzedaży w stosunku do 2009 roku.

Mitsubishi L200 jest także liderem w swoim segmencie - w 2010 roku sprzedano 624 takie pojazdy, czyli o 9 proc. więcej niż przed rokiem.