Inne

W tej towarzysko-sportowej imprezie rywalizowali byli zawodnicy - tacy, jak zwycięzca rajdu Adam Tuszyński, który jest właścicielem warszawskiego salonu Mitsubishi Auto GT, działacze sportu motorowego, dziennikarze, właściciele pojazdów zabytkowych oraz goście a wśród nich czynni zawodnicy. Uczestnicy rywalizowali na 10 próbach sportowych rozplanowanych wokół Uścia Gorlickiego (stanowią one fragmenty odcinków specjalnych Rajdu Magurskiego).

>>>Prosto z Japonii - 240 KM w Polsce

Reklama

Wśród samochodów przeważały Lancery Evolution niemal wszystkich generacji oraz Subaru Imprezy a także zabytkowe auta takie jak słynny Ford Capri, Fiat Ritmo czy Porsche 911 z lat 70-tych.

W rajdzie startowały 4 czarne Mitsubishi Lancery Evolution w barwach miesięcznika KMH. Jeden z nich zdobył najwyższy stopień podium a pozostałe trzy załogi zajęły wysokie miejsca w grupie trzeciej i w klasyfikacji generalnej.

Radosław Tusiński i Piotr Sielicki uplasowali się na czwartym miejscu w grupie trzeciej ze stratą 0,79 punktu do trzeciej załogi oraz na bardzo wysokim piątym miejscu w "generalce". Wojciech Fertacz i Ewa Kulesza uplasowali się na piątym miejscu w grupie trzeciej i szóstym w generalce. Ostatnia załoga kmh rally team, Alex Lacroix i Marek Sworowski, zajęła wysokie szóste miejsce w grupie trzeciej i siódme w klasyfikacji generalnej.

>>>Zabójca subaru już w Polsce!



Reklama

Drugie miejsce w Kryterium Krokusy zajęła załoga Grzegorz Dul i Karol Ziółko w Subaru Impreza STI. Na najniższym stopniu podium znalazła się załoga kolejnego Subaru, Robert Bogacz i Patryk Śmietana. W interesującej klasie samochodów historycznych zwyciężyła załoga Porsche 911, która wyprzedziła kierowców Fiata Ritmo i Forda Capri.