Rob Huff ukończył 1. wyścig na drugim miejscu, ten sam wynik osiągnął Yvan Muller w 2. wyścigu po tym, jak w porannym biegu uplasował się na miejscu szóstym. Dziewiąta pozycja w pierwszym wyścigu to mała pociecha dla Alaina Menu, dla którego był to jeden z najczarniejszych weekendów w karierze. W 2. wyścigu Szwajcar został wepchnięty na bandę i był to jego trzeci wypadek w ciągu trzech dni. Roba Huffa spotkał ten sam los w wyścigu popołudniowym.

Z uwagi na trzy próby właściwego startu w 1. wyścigu, który następnie został jeszcze skrócony oraz tylko dwa okrążenia prawdziwego ścigania się w 2. wyścigu z powodu dużej ilości incydentów na torze, jedyną prawdziwą gwiazdą w Marrakeszu okazał się Chevrolet Cruze występujący jako samochód bezpieczeństwa.

Yvan Muller (6. miejsce/2. miejsce): "To były dwa trudne wyścigi, w których trzeba było bardzo uważać, aby uniknąć błędów na torze. W 1. wyścigu miałem dobry start, ale niestety trochę straciłem, kiedy przede mną doszło do kolizji dwóch Seatów. Po tym incydencie wolałem chronić swoją pozycję, ponieważ samochody przede mną sporo odjechały. W 2. wyścigu było o wiele lepiej i po dobrym starcie znalazłem się na drugim miejscu za Priaulx. Po okresie prowadzenia wyścigu przez samochód bezpieczeństwa, w momencie restartu mogłem go wyprzedzić, kiedy nieco dłużej rozgrzewał opony, ale było to nieco zbyt ryzykowne. Ostatecznie cieszę się, że zdobyłem parę dobrych punktów do klasyfikacji mistrzostw. Do końca rywalizacji jeszcze długa droga, a różnice są minimalne."

Rob Huff (2. miejsce/DNF): "W 1. wyścigu miałem bardzo dobry start – uplasowałem się tuż za prowadzącym Tarquinim. Potem skosiłem parę szykan i niemal straciłem panowanie nad autem, ale szczęśliwie wyszedłem z tego i utrzymałem się przed Monteiro, a następnie z uwagi na samochód bezpieczeństwa wszystkie pozycje pozostały niezmienione. Przy starcie 2. wyścigu byłem w środku stawki i wciśnięty pomiędzy Seaty Bartha i Coronela, uderzyłem w bandę. Trudno, takie rzeczy się zdarzają, ale mam nadzieję, że w tym sezonie już mnie to nie spotka..."

Alain Menu (9. miejsce/DNF): "O tym weekendzie trzeba jak najszybciej zapomnieć... W ogóle się czegoś takiego nie spodziewałem. W 1. wyścigu Priaulx wszedł w ostatnią szykanę lepiej niż ja, a ja nie spodziewałem się go koło siebie tak szybko i nie zdołałem go zablokować. Dobre posunięcie Andy’ego! Ale to znaczyło, że zamiast z pole position w 2. wyścigu startowałem z dziewiątego miejsca. Walczyłem z Farfusem i planowałem go objechać, kiedy ten uderzył w mój tył i zepchnął mnie na bandę. Nie mogłem nic zrobić, to było frustrujące. Sezon dopiero się zaczął i mam nadzieję, że na torze Monza będzie inaczej."

Eric Neve: "Cieszymy się, że wyjeżdżamy z Marrakeszu z kilkoma punktami do klasyfikacji mistrzostw. Nie był to łatwy weekend, a jakość widowiska nie była zbyt wysoka. Jednak mam nadzieję, że wielu obecnym tam kibicom z Maroka, Algierii i Egiptu podobały się emocje towarzyszące wyścigom samochodów turystycznych i z przyjemnością oglądali naszych kierowców na podium."

Wyniki 1. wyścigu w Marrakeszu

1. G Tarquini, SEAT León TDI, 13 laps in 32m12s815

2. R Huff, Chevrolet Cruze, +1s117

3. T Monteiro, SEAT Leon TDI, +1s792

4. F Barth, SEAT Leon TDI, +2s436

5. T Coronel, SEAT Leon TDI, +3s513

6. Y Muller, Chevrolet Cruze, +5s615

9. A Menu, Chevrolet Cruze, +10s113

Wyniki 2. wyścigu w Marrakeszu

1. A Priaulx, BMW 320si, 13 laps in 36m15s763

2. Y Muller, Chevrolet Cruze, +0s837

3. T Coronel,SEAT León TDI, +1s228

4. T Monteiro, SEAT Leon TDI, +1s464

5. F Barth, SEAT Leon TDI, +1s949

Ret A Menu, Chevrolet Cruze, 6 laps

Ret R Huff, Chevrolet Cruze, 0 laps

Punktacja kierowców po 4. z 24 wyścigów

1. G Tarquini (SEAT), 70 points ;

2. Y Muller (Chevrolet), 63 points;

3. R Huff (Chevrolet), 46 ;

4. A Priaulx (BMW), 39 ;

5. T Monteiro (SEAT), 33;

6. A Menu (Chevrolet), 32; etc

Wyniki klasyfikacji konstruktorów po 4. z 24 wyścigów

1. SEAT, 133 points;

2. Chevrolet, 118;

3. BMW, 93.

NASTĘPNY WYŚCIG: Runda 3, Monza, Włochy, 21-23 maja 2010 r.