Film to "policyjna wersja parkowej ławeczki", w której dwóch umundurowanych panów reklamuje najnowszą kię cee’d, czyli auto które jest flagowym radiowozem polskiej policji… Obaj podziwiają efekt kuracji odmładzającej, jaką koreański producent niedawno zafundował swemu bestsellerowi…
>>>Kia Venga - Toyota Yaris niech się schowa
Co w tym aucie nowego? Poprawiony cee'd wącha świat tygrysim nosem - tak główny stylista firmy Peter Schreyer nazywa przeprojektowaną atrapę chłodnicy. Auto ma też nowe lusterka z wbudowanymi kierunkowskazami. Nowe są też kształty zderzaków i lamp.
W środku kierowca łapie za bardziej sportową i wykonaną z jeszcze lepszych materiałów kierownicę. Zmienione zegary są podświetlane na czerwono (wcześniej na pomarańczowo)
To czego nie widzą policjanci to zmiany pod karoserią… Turbodiesel 1,6 o mocy 115 KM ma teraz 6-biegową skrzynię (wcześniej 5-biegową). Zaś kombi można kupić z motorem 1,4/109 KM, którego wcześniej nie było w tej wersji.
Naszym zdaniem film to "niezłe jaja", a co wy o nim sądzicie? Ciekawe co na to policja?
>>>Nowa lista najlepszych i najgorszych aut
Dwóch policjantów siedzi na parkowej ławeczce. Starszy stopniem pali papierosa i psioczy na życie… Tak zaczyna się nieznana dotąd reklamówka nowego modelu auta, do której dotarł DZIENNIK.PL - tego filmu nie pokaże, żadna telewizja… Ciekawe dlaczego?
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama