350Z umarł, niech żyje nowiutki 370Z. Niski i muskularny. Długa maska przykrywa widlastą szóstkę 3.7 z której wyskakuje 331 KM (stary model 3,5/313 KM i niemal 360 Nm na tylnej osi). Jest krótszy i lżejszy od poprzednika, naszpikowany nowymi technologiami…
>>>Nissan GT-R i nowy rekord z piekła rodem
Pierwszą z brzegu jest automatyczna skrzynia biegów oferowana po raz pierwszy w Europie. Dalej na liście stoi układ Synchro Rev Control (SRC), który usprawnia zmianę przełożeń w trybie manualnym.
Czym jest SRC? Otóż to pierwszy na świecie system pełnej synchronizacji zmiany przełożeń z prędkością obrotową silnika (film obok). Jak działa? Zapewnia perfekcyjnie płynną zmianę biegu na wyższy lub niższy, w czasie znacznie krótszym niż udaje się to większości bardzo dobrych kierowców stosujących tradycyjną metodę jednoczesnego naciskania pedału hamulca i przyspieszenia.
>>>Dziewczyny! Ania ma nowe autko…
Każdy kto zechce sprawdzić możliwość nowego sportowca od Nissana powinien sobie zapisać poniższe daty w kalendarzu. Oto w ramach ogólnopolskiej prezentacji modelu dwa egzemplarze 370Z odwiedzą następujące miasta:
> Chorzów - 15 czerwca
> Lublin - 16 czerwca
> Bydgoszcz - 17 czerwca
> Warszawa - 18 i 19 czerwca
>>>Seksowna mistrzyni kierownicy rozebrana
O szczegółach prezentacji będą informować dilerzy Nissana w poszczególnych miastach: Japan Motors w Chorzowie, Autoniss w Lublinie, Yama w Bydgoszczy, Japan Motors w Warszawie (prezentacja 18 czerwca) i Odyssey w Warszawie (prezentacja 19 czerwca)
Ile za to cudo na czterech kołach? W Polsce 370Z ma kosztować od 174 400 zł.