Przez trzy kwartały 2008 roku Polacy kupili sobie 3411 aut - w zestawieniu z zeszłorocznymi wynikami sprzedaży (2442 samochody) to aż o 40 proc. lepiej. Niezmiennie bestsellerem jest SUV outlander. Drugie miejsce zajmuje pickup L200 teraz. Podium uzupełnia najnowszy mitsubishi lancer. Oto szczegóły…

Reklama

Outlander nie traci na popularności - przez pierwszych dziewięć miesięcy sprzedano 1228 takich aut. To prawie 64 proc. więcej niż w tym samym czasie 2007 roku.

>>>Japońska terenówka w cenie kombi…

Powodzeniem ciągle cieszy się pickup L200 - 755 kierowców wskoczyło za kierownicę tej terenówki. Ponad 10 proc. wzrostu.

Nowy mitsubishi lancer to trzeci model w rankingu popularności. Od stycznia do września sprzedano 751 sztuk tego auta (553 lancery sedan, 109 lancerów sportback, 17 lancerów evolution i 72 lancery kombi poprzedniej generacji).

>>>Sportback już w Polsce!

Jak przyznają ludzie z Mitsubishi, zainteresowanie lancerem jest ogromne - zamówienia na najnowsze evo i pięciodrzwiowego sportbacka wykraczają poza terminy dostaw. Sprzedaż sedana od stycznia do września wzrosła aż o 155 proc.

W pierwszych trzech kwartałach 200 roku wzrosła też popularność colta - kierowcy kupili o 35 proc. więcej modeli 5-drzwiowych i o 14 proc. więcej aut 3-drzwiowych. Notowania wzrosną jeszcze bardziej, kiedy w połowie listopada pojawi się w Polsce odnowiony colt w stylu większego lancera.

>>>Ręce do góry! Nowy colt i nie tylko