"W ramach ogłoszonej przez General Motors strategii zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek, została przeprowadzona reorganizacja i wzmocnienie struktur marki Chevrolet w Polsce. Działania te mają na celu większą koncentrację na marce oraz zapewnienie lepszego i szybszego reagowania na obecne warunki rynkowe. Wprowadzone zmiany pozwolą zarówno na dalszy rozwój marki Chevrolet, jak i na jeszcze lepszą obsługę klientów, jednocześnie nie wpłyną na strukturę oraz działalność sieci dilerskiej w Polsce. Chevrolet Poland jest częścią europejskiej organizacji marki Chevrolet, która ma swoją siedzibę w Zurychu (Szwajcaria)." - powiedział dziennikowi.pl Wojciech Osoś, dyrektor biura prasowego Chevrolet Poland.

>>>Cruze - nowy Chevrolet pędzi do Polski!

Reklama

Nad tym by słowa ciałem się stały będzie czuwał Andrzej Żelazny, dotychczas dyrektor sprzedaży i marketingu Chevrolet Poland, który objął funkcję dyrektora generalnego Chevrolet Poland.

>>>Koniec nudnej motoryzacji!

Andrzej Żelazny urodził się 1 października 1966 roku w Łomży. W 1990 roku ukończył Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Warszawskiej. To człowiek związany z General Motors od sierpnia 1994 roku. Pełnił szereg funkcji w wielu działach firmy. Swoją karierę rozpoczął w montowni Opla Astry na Żeraniu, gdzie był koordynatorem ds. gospodarki materiałowej. W 2001 roku był oddelegowany do pracy w centrali Opla w Niemczech, gdzie kierował zespołem wdrażającym europejski projekt serwisowy. Obejmował stanowiska dyrektora działu obsługi posprzedażnej oraz dyrektora marketingu marki Opel, a następnie dyrektora sprzedaży i marketingu marki Saab. Od marca 2008 odpowiadał za sprzedaż i marketing marki Chevrolet.