Zobacz, ile stracisz na swoim aucie
1 W zestawieniu obok popularnych przedstawicieli marek niemieckich, francuskich i z Japonii, pojawił się nowy kompakt koreańskiego producenta. Wynik?
Inne
2 Hyundai i30 nowej generacji utrzyma zdecydowanie wyższą wartość w określonym przedziale czasu i po przejechaniu określonej liczby kilometrów, w porównaniu do swoich największych rywali
Inne
3 i30 nowej generacji ma być zdecydowanie lepszą inwestycją w porównaniu z głównymi konkurentami dla kierowców niemieckich...
Inne
4 Według Eurotaxu wersja samochodu z silnikiem 1,4 Diesel zachowa 46% jego pierwotnej ceny, po trzech latach i 60 000 km, wyprzedzając takich dotychczasowych liderów segmentu, jak: Ford Focus (42%), Peugeot 308 (40%) i Toyota Auris (42 %)
Infor
5 Również wersja z 1,4-litrowym silnikiem benzynowym nowego i30 (45%) wyprzedza swoich konkurentów - Ford Focus (42%), Peugeot 308 (37%), Toyota Auris (41%)
Inne
6 Procenty podane przy każdym modelu to wartość rezydualna - liczba mówi nam za jaki procent ceny zapłaconej w salonie będzie można auto sprzedać po 3 latach eksploatacji. Równie dobre prognozy na korzyść nowego wcielenia i30 Eurotax przewiduje dla Polski i Hiszpanii, uznając go liderem pod względem wartości rezydualnej w segmencie C.
Inne
7 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
8 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
9 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
10 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
11 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
12 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
13 W Polsce - 43 proc. to wartość rezydualna focusa z silnikiem benzynowym, 45 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
14 W Polsce 42 proc. to wartość rezydualna 308 z silnikiem benzynowym, 43 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
15 W Polsce 42 proc. to wartość rezydualna 308 z silnikiem benzynowym, 43 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
16 W Polsce 42 proc. to wartość rezydualna 308 z silnikiem benzynowym, 43 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
17 W Polsce 42 proc. to wartość rezydualna 308 z silnikiem benzynowym, 43 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
18 W Polsce 42 proc. to wartość rezydualna 308 z silnikiem benzynowym, 43 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne / Anja Niedringhaus
19 W Polsce 46 proc. to wartość rezydualna aurisa z silnikiem benzynowym, 49 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
20 W Polsce 46 proc. to wartość rezydualna aurisa z silnikiem benzynowym, 49 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
21 W Polsce 46 proc. to wartość rezydualna aurisa z silnikiem benzynowym, 49 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
22 W Polsce 46 proc. to wartość rezydualna aurisa z silnikiem benzynowym, 49 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
23 W Polsce 46 proc. to wartość rezydualna aurisa z silnikiem benzynowym, 49 proc. dla wersji z silnikiem Diesla - po trzech latach i przejechaniu 60 000 km
Inne
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję