Volkswagen ujawnił sposób na wydłużenie zasięgu auta elektrycznego. Prądu już nigdy nie zabraknie

| Aktualizacja:

Volkswagen mocnym akcentem kończy 2018 rok i rozpoczyna nowy 2019. Niemiecki producent ujawnił pierwszą przenośną ładowarkę umożliwiającą szybkie zasilanie aut w energię elektryczną. Taki "powerbank" sprawi, że prądu już nie zabraknie?

wróć do artykułu
  • ~wjw
    (2018-12-31 13:41)
    A od kiedy bateryjki w kioskach o marketach ?
  • ~ulisse
    (2018-12-31 13:51)
    proponuję 5 km przedłużacze, np. w promocji w Biedronce za PLN 89,99..
  • ~Hyum
    (2018-12-31 14:31)
    No a co tam u polskich specjalistów od elektrycznych pojazdów? Ile modeli wchodzi do produkcji ? Elektryczna Syrena gotowa ?
  • ~Także ten
    (2018-12-31 14:34)
    Fajnie że ktoś powiedział jak koszty tych ładowarek z akumulatorami mają się do kosztów normalnej ładowarki...
  • ~m-53
    (2018-12-31 14:40)
    A ile ton waży to cudo?
  • ~theAuthor
    (2018-12-31 15:36)
    Myślałem że chodzi o pojemniejszą baterię. Gdzie te obiecane baterie 3d, niewybuchające. Komuś chyba zależy żeby nie powstały.
  • ~miś
    (2018-12-31 16:37)
    "Volkswagen planuje wydać nieco ok. 44 mld euro na badania i rozwój w dziedzinach samochodów elektrycznych," A ile planuje wydać Matousz z Chrzanowskim, Glapą i blondynkami?
  • ~Jaro
    (2018-12-31 19:42)
    Nie rozumiem po co przechodzić z silników na benzynę i olej napędowy na napędzane węglem brunatnym, to takie ekologiczne? Dla tych którzy nie wiedzą skąd się bierze prąd w Polsce.
  • ~jc
    (2019-01-01 09:33)
    Volkswagen - nie wierzę tej marce, jak i całej grupie VAG , po aferze dieselgate. Nie mam do nich zaufania.
  • ~ziutek
    (2019-01-01 14:06)
    A co z polskim e-autkiem?
  • ~xxl
    (2019-01-02 11:39)
    to nie lepiej ten powerbank zabudowac do auta ? zwiekszajac jego zasieg bo na koncu i tak trzeba to naladowac
  • ~burak
    (2019-01-02 13:20)
    Jednolite szuflady -Akumulatory pasujące do każdego samochodu -wymiana w punkcie 2 minuty -tak powinno być ...ale nie każdy producent inaczej jak z ładowaniem telefonu .... Nikt nie powinien ładować tylko wymieniać zespół akumulatorów .........Punkty wymiany + instalacja solarna powinny być budowane razem
  • ~LWP
    (2019-01-02 15:36)
    proponuję modułowy przenośny system zasilania tych stacji - oparty na agregatach spalinowych. Dieslowskie wyjdą najtaniej
  • ~reg
    (2019-01-02 17:10)
    U złodziei nie kupuję i nie ładuję.
  • ~okej
    (2019-01-02 20:36)
    Spoko, jak taki samochód zrobi 1000KM na jednym ładowaniu, koszt tego ładowanie nie będzie droższy od 80% ceny paliwa i czas ładowania do 100% nie będzie dłuższy jak 15-20 min. Oczywiście gabarytowo nie będzie większy od normalnego sedana/hecbeka, to w tedy to będzie miało sens
  • ~Caius
    (2019-01-02 23:59)
    A ile kosztuje taka bsdziewna propaganda motoryzacyjna w nowomodnej prasie finansowej?
  • ~Don Pedro
    (2019-01-03 08:35)
    A wymienne pakiety baterii o standaryzowanych wymiarach i parametrach (napięcie/pojemność) nie wchodzą w grę? Znowu ktoś wymyśla proch...
  • ~mkk
    (2019-01-04 11:20)
    Piszecie: "Volkswagen planuje wydać nieco ok. 44 mld...." Nieco około w przybliżeniu mniej więcej to by było tak jaby w sam akurat...
  • ~pismatolek
    (2019-01-05 22:09)
    VW? Wlasciwa nazwa das schwindel.
  • ~Mam dyplom,konstruktora w tej branzy jeszcze z PRL - u
    (2019-01-07 12:23)
    W koncu wszedzie na swiecie brakuje pradu,w Polsce ,Australii,Nowej Zelandii,Kanadzie,tylko USA ma go wiecej,bo tam przemysl lezy.Niemcy maja realnie nadmiar pradu,ale nie na skale taka aby ladowac dla kazdego auta baterie.To jest obled !,moze polityczny.Auta ciezkie jak cholera,slabe hamowanie,widzialem jak sie potrafia palic do asfaltu,nie ma sily ugasic baterii.

Może zainteresować Cię też: