Dzięki wyższej sprzedaży samochodów w Japonii oraz motocykli na innych rynkach azjatyckich, skonsolidowana sprzedaż netto Grupy Suzuki wyniosła 1 318,8 miliarda jenów, (czyli wzrost o 11,6% w porównaniu analogicznym okresem 2009 r). Pomimo trudnej sytuacji utrzymującej się na wielu rynkach, firma osiągnęła zysk operacyjny na poziomie 68,8 miliarda jenów (czyli wzrost o 37 miliardów - wzrost o 116,1%), oraz zysk netto 30,4 miliarda jenów (wzrost o 17,9 miliarda- wzrost o 143%). 

Wartość sprzedaży samochodów wzrosła do 1 168,5 miliarda jenów (czyli wzrost o 13,7%), natomiast zysk operacyjny wyniósł 68,4 miliarda jenów (czyli wzrost o 111,8%). 

Wartość sprzedaży motocykli zmalała do do 131,2 miliarda jenów (spadek o 8%).

Wartość sprzedaży silników do łodzi wzrosła o 11,4% do poziomu 2,4 miliarda jenów, natomiast zysk operacyjny wyniósł 3,6 miliarda jenów (wzrost o 27,2%).